Skravletråd August 2016

Heldigvis for det:D
Hadde det ikke vært det ville vi ha vist det siden vi har hatt barn der konstant i 8 år.
Da hadde vi heller fått frøkna over i barnehagen til U ikke motsatt

For frøkna går i barnehage ved jobben din ikke sant?:)
Hun gjør det.
Den viktigste delen i vurderingen om hvem som skulle bytte var ikke tidsklamme til oss voksene som vil bli bedre nå, men hva som er best for barna og det er ikke å komme bort i fra at det ville vært ren idioti å bytte barnehage på frøkna et år før hun begynner på skolen når hun før så god oppfølging som hun gjør med de språkproblemene hun har i den barnehagen hun går i

God natt damer.
Har funnet senga og nå må jeg bare bli trøtt.

Mannen har sovnet og jeg ligger å suger på gaviscon! Kan da umulig bli dritt lei hele svangerskapt når det fortsatt er litt over to mnd igjen?
Siden vi er over midtnatt har jeg kommet meg til 31+0! Mange uker igjen

God natt damer.
Har funnet senga og nå må jeg bare bli trøtt.

Mannen har sovnet og jeg ligger å suger på gaviscon! Kan da umulig bli dritt lei hele svangerskapt når det fortsatt er litt over to mnd igjen?
Siden vi er over midtnatt har jeg kommet meg til 31+0! Mange uker igjen
Plutselig er tida der:) hold ut, du venter på noe fantastisk.

Jeg hadde blitt skikkelig sur av det der [emoji14] SÅ lettvint han får [emoji14]
Ja. Hadde og ønska vi begge skulle ta dag 1 sammen. Selv om han ikke har ferie... men han sier enda nei. Det får jeg ta selv

God morgen dere :) idag står familiebursdag på kalenderen. Samboers bestemor blir 87 år :)

God morgen.

Her er frokosten straks klar. Dvs, den er klar, bare venter på mannen som fikk gå og legge seg igjen da jeg sto opp, siden jeg overlot babyen til ham litt før seks med kommentaren "nå har jeg ammet henne for sjette gang på like mange timer, så nå må jeg sove en times tid om jeg ikke skal snappe til ungene før frokost." jeg fikk sove halvannen time så våknet jeg av ungene. (vel. Det gjorde jeg et par ganger) det hjalp. Jeg har spilt et spill med ungene før jeg laget frokost, en hjalp meg og en passet/lekte med yngste.

Hun har vært våken i tre timer nå og er rimelig trøtt. Så hun leker ikke alene.

Etter frokost blir det trilletur tebker jeg

God morgen.

Her er frokosten straks klar. Dvs, den er klar, bare venter på mannen som fikk gå og legge seg igjen da jeg sto opp, siden jeg overlot babyen til ham litt før seks med kommentaren "nå har jeg ammet henne for sjette gang på like mange timer, så nå må jeg sove en times tid om jeg ikke skal snappe til ungene før frokost." jeg fikk sove halvannen time så våknet jeg av ungene. (vel. Det gjorde jeg et par ganger) det hjalp. Jeg har spilt et spill med ungene før jeg laget frokost, en hjalp meg og en passet/lekte med yngste.

Hun har vært våken i tre timer nå og er rimelig trøtt. Så hun leker ikke alene.

Etter frokost blir det trilletur tebker jeg
Kos deg med trilletur :)
Godt dere hjelper hverandre ❤

Back
Topp