Med andre ord, han får det ikke til mens du er til stede, gå ut en tur neste gang og bli borte 45 minutterJaaahaha! Han er så utålmodig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med andre ord, han får det ikke til mens du er til stede, gå ut en tur neste gang og bli borte 45 minutterJaaahaha! Han er så utålmodig
![]()
Hun er 4.Det tror jeg ikke frøkna min heller har, og hun er vel litt mer jevngammel med snuppa din?
Halvparten til han, halvparten til deg.Kjøpte meg en sjokoladeplate. Når jeg kommer ut fra soverommet så er halvparten spist opp. Jeg ser på mannen, "oii ja jeg tok en bit" hahaha. En veldig stor bit![]()
Samme har skjedd med meg også, men har sett det og endret daMhm enig. Jeg har kommet borti gammel og skulle bare treffe svar
Frøkna min er 4,5 år.Hun er 4.
Hun har altså aldri hatt såpass god konsentrasjon at hun kunne funnet på noe sånn.
Heldigvis veldig flink motorisk da![]()
Kremt, hva er det med menn og bare en bit?Kjøpte meg en sjokoladeplate. Når jeg kommer ut fra soverommet så er halvparten spist opp. Jeg ser på mannen, "oii ja jeg tok en bit" hahaha. En veldig stor bit![]()
Fått med meg at lille U begynner å bli stor.Frøkna min er 4,5 år.
U er straks 17 måneder (hjelp hvor har tiden blitt av)
Frøkna er desember -11Fått med meg at lille U begynner å bli stor.
Ikke langt mellom de dasnuppa er født i mai men hadde termin i juni da
Ja har da fått detHåper du får slappa av![]()
Akkurat nå holder jeg på å lage mat.God kveldhva gjør dere ?
Ikke når vi ble enige om å kjøpe hver vår tingHalvparten til han, halvparten til deg.
Er ikke det rettferdig?
Gikk det bra?Mannen prøver å legge frøkna. Spent på om jeg må inn etterhvert.
Haha vi ble enige om å kjøpe hver vår ting idag.Kremt, hva er det med menn og bare en bit?![]()
Samme med "å kan jeg smake på den?" også sitter de med halvparten i munnen!![]()
Er dønn utslitt i bekkenet så har ikke noe valgHøres deilig ut
Ha ha en øiten bit bareKjøpte meg en sjokoladeplate. Når jeg kommer ut fra soverommet så er halvparten spist opp. Jeg ser på mannen, "oii ja jeg tok en bit" hahaha. En veldig stor bit![]()
Slapper avGod kveldhva gjør dere ?
Ikke altfor lenge til hun er 5 daFrøkna er desember -11
Ikke mye vurderer å spise litt og soveGod kveldhva gjør dere ?
På en måte er det bra, er jo han som heller får dobbel dose sukkerHaha vi ble enige om å kjøpe hver vår ting idag.
Men kjenner til den "kanke jeg få smake på den der a" å svosj så var halve borteer jo ikke krise
![]()