Savnet

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Lillegutt er nå 9 dager og til tross for langdryg fødsel og mange dager på barsel så sitter jeg med et enormt savn av den gleden når det sto på som værst, jeg vil gjøre det igjen og igjen.

Hadde to fantastiske jordmødre og savner dem tilogmed!

Men vi koser oss enormt mye her hjemme med verdens nydeligste gutt i våre øyne! ❤️

Flere som sitter igjen med en slik følelse?

ImageUploadedByBV Forum1471019978.492579.jpg

Er ikke i mål enda, men kjenner til følelsen. Hadde det spesielt sånn etter nr 2 som var skikkelig drømmefødsel med den perfekte jordmora som bare viste hva jeg trengte :p

Er ikke i mål enda, men kjenner til følelsen. Hadde det spesielt sånn etter nr 2 som var skikkelig drømmefødsel med den perfekte jordmora som bare viste hva jeg trengte :p

Altså, jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på jordmoren min! Haha! Lyst til å ta hun med hjem! ☺️

Er godt å savnet det litt for da blir det så kjekt den dagen nr 2 eventuelt kommer, fordi da vet man at den følelsen kommer tilbake❤️

Ja! Dette var siste så kjenner kanskje litt ekstra på det..tenker mye på at jeg aldri skal føde igjen, aldri få oppleve den gleden av å få baby på bryste første gang og aldri få nyte et par dager på føden å være helt nyforelska i en liten skapning igjen :( å føde er noe helt spesielt..med følelsene etterpå og jeg savner allerede den spenningen under fødsel at "snart får vi møte h*n for første gang"

Edit: ser nå at jeg skrev på feil forum :p men ja savnet er der likevell :p

Altså, jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på jordmoren min! Haha! Lyst til å ta hun med hjem! ☺️

Er godt å savnet det litt for da blir det så kjekt den dagen nr 2 eventuelt kommer, fordi da vet man at den følelsen kommer tilbake❤️
Ja det er helt sant ❤️:p

Ja! Dette var siste så kjenner kanskje litt ekstra på det..tenker mye på at jeg aldri skal føde igjen, aldri få oppleve den gleden av å få baby på bryste første gang og aldri få nyte et par dager på føden å være helt nyforelska i en liten skapning igjen :( å føde er noe helt spesielt..med følelsene etterpå og jeg savner allerede den spenningen under fødsel at "snart får vi møte h*n for første gang"

Edit: ser nå at jeg skrev på feil forum :p men ja savnet er der likevell :p

Savnet er nok enda større når man vet det er siste, dette var vår første og tror jeg sa 100 ganger under fødselen at det ble kun ett barn, men nå! Guri, jeg vil ha mange barn! Haha ❤️

Lillegutt er nå 9 dager og til tross for langdryg fødsel og mange dager på barsel så sitter jeg med et enormt savn av den gleden når det sto på som værst, jeg vil gjøre det igjen og igjen.

Men vi koser oss enormt mye her hjemme med verdens nydeligste gutt i våre øyne! ❤️

Vis vedlegget 191197
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver ❤ Til tross for grusom fødsel. Men jeg lengter nok mer etter et normalt svangerskap, og en normal fødsel :-)

Kjenner meg igjen. Savnet sparkene i magen, og føler veldig på en til. Desverre tror jeg dette er sistemann pga alderen min.. :( Men en skal aldri si aldri. ❤️ Det som skjer, det skjer...

Dette skulle være vår siste mann. Og vi er så fornøyd med trekløveret vi har nå. Men ja, jeg savner alt allerede. Og kommer til å savna sparkene, magen, og alt som hører med. Og dette på tross av at svangerskapet ikke ble etter planen, men måtte gå på insulin, og ble satt igang, og fikk en intens fødsel. Men det er så mye følelser de første dagene, og det er noe helt spesiellt.

Ja! Jeg gjør det. Er nesten så jeg ønsker at jeg var gravid litt lenger bare for å gjenskape det magiske øyeblikket, og at han er pitteliten litt lenger ❤️

Savner absolutt ikke å gå gravid, noe av det verste jeg har gjort i hele mitt liv, men har sagt at neste gang så kan mannen ta graviditet og dritten etterpå, så kan jeg ta fødselen :p den følelsen av trykket i kroppen så forsvinner og baby kom på brystet, den er verdt smertene i fødselen ❤️

Jeg hadde det savnet med førstemann. Allerede fra vi kom hjem savnet jeg å gravid, spenningen, fødselen o.s.v. Er enda på barselhotellet så jeg vet ikke om savnet kommer eller ikke :p men jeg kjenner på meg at det blir nok et barn nr 3 en dag kanskje :)

Vis vedlegget 191197
Det er ganske beroligende å lese at du har hatt så god opplevelse rundt det hele, selv om du ble liggende i mange dager før du fikk den nydelige gutten din! ☺️ jeg ser at du var på Ahus. Der skal jeg føde også, så jeg håper jeg er like heldig som deg med jordmødrene jeg får ☺️ var det mange på fødeavd./barsel når du var der? Redd for at det skal være veldig "fødekaos" etter alt jeg har lest om det i media i sommer. Er førstegangs, så føler meg veldig uvitende og usikker på alt. Men jeg syns det var så fint å lese at du kan si at du savner det etter 9 dager. ☺️

Det er ganske beroligende å lese at du har hatt så god opplevelse rundt det hele, selv om du ble liggende i mange dager før du fikk den nydelige gutten din! ☺️ jeg ser at du var på Ahus. Der skal jeg føde også, så jeg håper jeg er like heldig som deg med jordmødrene jeg får ☺️ var det mange på fødeavd./barsel når du var der? Redd for at det skal være veldig "fødekaos" etter alt jeg har lest om det i media i sommer. Er førstegangs, så føler meg veldig uvitende og usikker på alt. Men jeg syns det var så fint å lese at du kan si at du savner det etter 9 dager. ☺️

Var en del på bArsel første natta etter fødsel, men så ble det veldig rolig så hadde dobbelt rom alene i 3 netter! Og det var deilig! Er veldig fornøyd alt i alt ❤️

Ikke vær redd for p spørre de om ting, og si i fra hvis du er uenig eller noe du lurer på! ❤️
Masse lykke til og håper du får en fin opplevelse ❤️

Kjenner meg også veldig godt igjen:) Har akkurat kommet hjem fra barsel med lille jenta vår, og savner allerede hele opplevelsen. Egentlig litt rart, for fødselen var så hard og vond at jeg forventet å være litt traumatisert etterpå. Men denne gangen stemmer det for meg også at alt er glemt etterpå:p
Ekstra vemodig siden dette etter all sannsynlighet er siste...er jo attpåklatten dette og det har hele tiden vært en selvfølge for oss begge at det ikke kommer noen flere. Men akkurat nå føler jeg at jeg kunne gjort det igjen på flekken, veldig trist å aldri skulle oppleve det igjen:(
Men koser oss utrolig med snuppa vår da, er så forelsket at jeg holder på å sprekke <3

Det kommer snikende :p ble glad idag når mannen snakket om et tredje barn :D Syns synd på de som ikke kan få eller vil ha barn.

Vi hadde Fødselsfotograf og er så glad for det, vil gjerne dele et bilde med dere, og tror dere ser følelsen jeg mener i bildet! ❤️

ImageUploadedByBV Forum1471199449.364335.jpg

Dette er mellom riene noen minutter før han kommer, jeg smiler, jeg husker ikke dette men fy søren å godt det er å se at smilet satt og at jeg hadde det så bra! ❤️

Vi hadde Fødselsfotograf og er så glad for det, vil gjerne dele et bilde med dere, og tror dere ser følelsen jeg mener i bildet! ❤️

Vis vedlegget 191525

Dette er mellom riene noen minutter før han kommer, jeg smiler, jeg husker ikke dette men fy søren å godt det er å se at smilet satt og at jeg hadde det så bra! ❤️
Wow! Imponerende! Du hadde jo en ganske langdryg igangsettelse. Ikke værst å smile på slutten :)

Back
Topp