Endelig OUL!

guttemamma3

duttamor
Desemberskatter 2016
Endelig var det vår tur med oul. Mini lå med ryggraden ut mot magen. Fikk godt innsyn i at alt var bra, men det ble ikke noe profilbilde av ansiktet, da mini nektet å snu seg til. Men vi skal tilbake om seks uker og minst en gang til før fødsel så det blir alltids et bilde eller to

Kjønn er usikkert gitt, da legen ikke turte å si noe sikkert. Det kunne være en tissefant, men og noe annet som lå i veien. Det kunne være kjønnslepper, men det kunne og ligne en pung :p

Så stas med OUL!! Tenk at de ikke kunne se kjønn da.. Så ulidelig spennende:p tipper jente jeg da:D

Så stas med OUL!! Tenk at de ikke kunne se kjønn da.. Så ulidelig spennende:p tipper jente jeg da:D
Veldig stas å få en skikkelig runde hvor legen tok seg god tid for å vise og se at alt var ok også :) veldig spennende. Kjente luften gikk litt ut av meg, for jeg forventet å få se :p

Gratulerer med frisk baby i magen :D Har du noen magefølelse på kjønn?

Veldig stas å få en skikkelig runde hvor legen tok seg god tid for å vise og se at alt var ok også :) veldig spennende. Kjente luften gikk litt ut av meg, for jeg forventet å få se :p
Når de kan se fire kammere i hjertet så ser de en liten tut altså, kan ikke skjønne annet:D men ekstra spenning i hverdagen da!

Gratulerer med frisk mini!:-)
Tipper det er gutt jeg da. Siden hun så "noe". Men hun tør nok ikke si, siden hun ikke er 100% sikker ;-)

Gratulerer med frisk mini!:-)
Tipper det er gutt jeg da. Siden hun så "noe". Men hun tør nok ikke si, siden hun ikke er 100% sikker ;-)

Hun mente hun så en tissefant først, men var usikker på om det ikke var det likevel for pungen mente hun så ut som kjønnslepper. Vel, får leve i spenningen i seks uker til ;p

Når de kan se fire kammere i hjertet så ser de en liten tut altså, kan ikke skjønne annet:D men ekstra spenning i hverdagen da!
H*n lå litt kjælki til for å få godt nok innsyn til å være sikker. Fikk ikke skikkelig profilbilde av ansiktet heller fordi h*n lå med ryggmargen fint dandert utover. Hadde hun kunnet sett gjennom ryggen min hadde hun hatt bedre sikt ;)

Gratulerer så mye med overstått oul :)

spennende! HEr låg også mikro med ryggen ut og beina i kryss, så vi skal på privat ul på tirsdag! Håper h*n er mer villig til å fortelle oss hvilken farge vi skal ha på vognposen da :P

spennende! HEr låg også mikro med ryggen ut og beina i kryss, så vi skal på privat ul på tirsdag! Håper h*n er mer villig til å fortelle oss hvilken farge vi skal ha på vognposen da :P
Her blir det tett oppfølging, men før eller senere får man jo vite hva det blir

Back
Topp