Noen andre som har fått det? Sammen med en del av kynnerne får jeg nå noe som kjennes som strøm i fra midten av ryggen og nedover?
Nerve som ligger i beknip?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke i ryggen. Men nedover låra, på innsiden/fremsiden. Har selv konkludert med at det er nerver i klem her, for det har kommer siste 2-3 uker når lille begynte å bli tyngre.Noen andre som har fått det? Sammen med en del av kynnerne får jeg nå noe som kjennes som strøm i fra midten av ryggen og nedover?Nerve som ligger i beknip?
Skikkelig ubehagelig når det skjerJeg har ikke i ryggen. Men nedover låra, på innsiden/fremsiden. Har selv konkludert med at det er nerver i klem her, for det har kommer siste 2-3 uker når lille begynte å bli tyngre.
Skal bli merkelig å "få tilbake" kroppen en dagKan godt være, bebisene presser vel på alt nå![]()
Skal bli merkelig å "få tilbake" kroppen en dag![]()
Hehe...jeg har som mål å passe bikiniene igjen...neste sommerJeg bestilte bluse på salg på Floyd her om dagen, men så komisk ut da jeg tok den på. Blir greit "å få kroppen tilbake" jaGleder meg til det, og til å ha en liten gutt i armene. Kanskje jeg klarer å få trykket meg inn i en normal kjole til 30 års dagen min i november
![]()
Hehe. Skal ikje ha for høye forventninger til meg selvHehe...jeg har som mål å passe bikiniene igjen...neste sommerOrker ikke stresse. Denne stakkars kroppen har brukt 9 mndr på å bli som den er nå, så da får den ta den tiden den trenger. Dette sier jeg nå...vent på panikken i april
![]()