Skravletråd August 2016

Det skjønner jeg godt :) Slipper å se it som det er en katt som har lekt :p

Tenkte på det :) Men så fille jeg p bot på sure 810kr :( Meen, har jo litt til overs ;) Vi venter en gutt ;) Du syr blått å :)
Ja. Hahaha :p

Jeg syr alle farger og mønster du vil ;) om du vil så kan jeg se de litt på stoffer i blått?:) hva liker du evt av mønster?

Kan sikkert bruke stavmikseren eller blenderen.
Jeg har ikke en tradisjonell kjøkkenmaskin jeg heller.
Har en slik en siden jeg bruker den til alt mulig annet enn å bake så ville ikke ha en bakemaskin
2375424_fd78711d8abf.jpg
Kan jo forsøke med stavmikser ja :)

Åh, den så bra ut :)

Ja. Hahaha :p

Jeg syr alle farger og mønster du vil ;) om du vil så kan jeg se de litt på stoffer i blått?:) hva liker du evt av mønster?
Å så gøy :) Liker stjerner og motiv stoff :) Blå, grå, grønn, hvit med motiv. Jeg kan også titte litt på stoffet og sende deg mld på insta ;)

Så dritt ! Jeg satt med ned å skulle begynne å strikke, så ser jeg at jeg har feil pinner å garn !

Vi må jo ha nytt bord
Vi kjøpte bord først pga vi ville ha med paller.
Men angrer ikke da. vet mannen vil ha en stol i samme serie ved siden av sofaen men der skal en vugge snart stå så han må vente ;)

Jeg er veldig fornøyd med den også er den ikke så dyr heller.
Til den store er det kniver, eltepinne, visper og rasper til å sette på toppen dersom man skal raspe noe.
I tillegg har jeg juicepresse som ekstrautstyr
Når vi skal ha kjøkkenmaskin, må vi ha noe med kjøttkvern :)

Ja. Jeg satser på at hun sover lenger i morgen. Dessuten skal mannen stå opp med henne i morgen. Det må jeg minne ham på i kveld så han ikke holder på på gjesterommet til langt på natt.

Jeg tilbød meg å hjelpe. Pr nå er der ikke gulvplass til to, så jeg har spist kveldsmat i stedet. Setter meg ned med pc nå, må få best Tamara om å rydde i låste tråder på slankekrigen, og det er lettere å kopiere alle linkene over til pm fra pc
Håper du får sove ut i morgen da :) kjekt når mennene kan stå opp først.

De er litt slik "man tager hva man haver"

Tok 1 slik 400g seiblokk opp av frysen i moges og la på benken til tining.
La den i en kjøkkenmaskin, kakket et egg over og ca 1 ss griljermel.
Så i kjøleskapet hvor jeg så hva jeg fant.
Fant en paprika jeg delte opp og la oppi og litt sellerirot.
I vinduskarmen fant jeg en nesten uttørket dill jeg også puttet oppi.

Slo på maskinen og lot den gå til jeg hadde en passe glatt masse.
Lagde kaker og stekte...
(Og mens det stekte lagde jeg remulade)
Kanskje det skal prøves her også, vil tro mannen og snuppa ihvertfall vil like det, og genialt med paprika som gjør den rosa, da spiser nok snuppa mer :D

Back
Topp