Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burt bees har tidligere fått en del pes for å inneholde allergifremkallende stoffer, mens de samtidig utgir seg for å være allergi vennlig. Usikker på om de har endret innholdet, men det kan være lurt å sjekke. Du finner nok mye om saken om du tar et google søk, da det var mye om det i media...Burts bees er veldig god. Kjøpte inn såpe fra det merket![]()
Weleda sine produkter er veldig parfymerte (naturlig).. Jeg prøvde en lotion derfra på hendene en gang jeg var helt desperat etter håndkrem på jobb, og fyyy søren som det svei!Tenker å bruke minst mulig jeg. Men en salve til sår rumpe blir nok kjøpt inn. Weleda sin f.eks tror jeg er bra ifh til innhold og er økologisk. (Har ikke sjekka så nøye altså..)![]()
Weleda sine produkter er veldig parfymerte (naturlig).. Jeg prøvde en lotion derfra på hendene en gang jeg var helt desperat etter håndkrem på jobb, og fyyy søren som det svei!Ja, hendene mine var tørre, men etter det vil jeg holde meg unna Weleda.. Selv om produktene skal være veldig naturlige er det ofte mange som reagerer på dem likevel, i og med at det ofte er en del eteriske oljer i, som lukter veldig sterkt. I alle fall greit å vite om før man handler så mye derfra, siden produktene ofte koster litt
![]()