Tett!!!

Soskenjakten

Elsker forumet
Flere som føler seg tette i nesen og nyser hele tiden?
Har vært det i flere uker nå, så irriterende! Har midd allergi og det føles slik ut tett, nyser, klør opp i ørene og tårene renner!
Sikkert de festlige slimhinnene, men må vell gå over? Kan vell ikke vare helt til januar :\

Har helt klart nyst mer enn normalt, men føler meg ikke tett ellers.

Er stort sett tett i nesa hele året egentlig så har ikke merka så mye til det :p
Men jeg hikker oftere enn før. Typ en hikk annenhver time ca. Lurer på hva det kommer av :p

Jeg nyser når jeg begynner å bli kvalm :p det er mitt tegn på at jeg må spise! Hahahaha :D

Håper du blir frisk snart!

Tett i nesa og tett i halsen! Var det i forrige svangerskap og, gikk over straks ungen var ute. Men synes det har starta tidligere denne gangen:( må snyte meg ofte, og så mye slim i halsen at jeg føler for å harke hele tiden men det synes jeg ikke jeg kan.. Og da får jeg nesten brekninger fordi det blir så tett.. Ekkelt og irriterende.. Men tror masse vann og aktivitet hjelper litt:) og halsdrops..:)

Tett i nesa og nyser til stadighet her også! Vært sånn siden jeg fant ut at jeg var gravid,egentlig ;) til og med ungene lurer på om jeg ikke skal slutte å nyse så mye,snart.. :p vært en stund uten "knivstikk i magen" følelsen,som gjerne kom med nysingen. Takk Gud for det!

Nyser hele tiden. Slimete i nese/hals, som fører til at jeg brekker meg innimellom. Noen som vet om det er ok med bisolvon tabletter? Frister så syyyyykt! :hilarious:

Flere som føler seg tette i nesen og nyser hele tiden?
Har vært det i flere uker nå, så irriterende! Har midd allergi og det føles slik ut tett, nyser, klør opp i ørene og tårene renner!
Sikkert de festlige slimhinnene, men må vell gå over? Kan vell ikke vare helt til januar :\
Konstant tett i nesen og ekstremt om morgenene :bored:.

Ikke nå. Men hadde en periode fra juni og ut juli med tett nese og ekstremt mye slimhoste og drit. Men det er endelig over ;)

Tett i nesen, ja! Hjelper faktisk litt med saltvannsspray. På dagtid ihvertfall :) våkner med knusktørr munn og sprukket leppe om morgenen fordi jeg ikke får puste om natten :P

Noen som har pratet med legen/evt bruker ordinær nesespray?
Husker fra første at man skulle unngå det pga et eller annet middel i den som ikke var bra. Men til nøds kunne man ta et sprut i hver nese, helst med barnespray til dagen. Men helst ikke over 2uker i strekk.
Tror jeg han sa :)

Back
Topp