Sliten

Gullis!

Elsker forumet
Går det virkelig an å bli så sliten av å ikke gjøre noe særlig? Er fjerde dagen på overtid og jeg føler meg helt utslitt. Når barna er dratt om morgenen går jeg rett og legger meg og det er tiltak å bare lage middag til de kommer hjem. Kan ikke huske å ha hatt det slik før når jeg har vært gravid!

Går det virkelig an å bli så sliten av å ikke gjøre noe særlig? Er fjerde dagen på overtid og jeg føler meg helt utslitt. Når barna er dratt om morgenen går jeg rett og legger meg og det er tiltak å bare lage middag til de kommer hjem. Kan ikke huske å ha hatt det slik før når jeg har vært gravid!

Sliten selv, men har to dager igjen til termin enda.
Men virkelig all ære til de som har barn fra før !! Jeg tror ærlig talt ikke jeg hadde mestret det! Så dere er virkelig supermennesker og har all grunn og rett til å være sliten :) håper babyen din kommer snart :)

Kjempe sliten her og. Sover nesten hele dagen. Med en gang treåringen er avgårde så er det rett på sofaen. Har hatt det sånn lenge. Føler det er litt psykisk og. Må benytte sjansen til å hvile når jeg kan. Første svangerskap hadde jeg bare meg selv å tenke på. Da kunne jeg hvile når jeg ville. Tror ikke behovet var så stort da.

Følte meg faktisk mer sliten forrige uke. Følte meg helt i kjelleren, og har stresset mye pga sv.dia og at jeg muligens må settes i gang om det ikke skjer noe. Fikk tips fra vikarlegen jeg møtte på fastlegekontoret om å forsøke å gjøre noe hyggelig for disse ukene vil man huske, så nå har jeg gått på kafé med hovne bein og drukket Cappucino, strikket og sydd mens jeg har sett på romantiske komedier, vært på kino med mannen, fått overraskelsesbabyshower, vært sammen med familie, hentet babyrede hos lokal sydame, vært hos fotterapeut og fått stelt føttene, kjøpt meg nye smykker og Mama Mio kremer til puppene på Vita og koseklær på Cubus. Kjenner det har gjort meg godt psykisk å gjøre/tenke på noe annet, men er nok ganske mye mer sliten når kveldene kommer. Gleder meg til å bli mamma. Håper det bare skjer før termindato nå...

Jeg merker godt at jeg sover dårlig.
Og at det tar på, og ha ansvar for en straks 2 åring 24/7 nå på slutten.
Når jeg ikke våkner av svangerskapsplager så våkner jeg av at hun synes det er morgen før fuglene :rolleyes:
Ikke føler hun alltid for, og sove dupp heller. Men jeg sovner straks de gangene hun sover dupp:happy:

Jeg merker godt at jeg sover dårlig.
Og at det tar på, og ha ansvar for en straks 2 åring 24/7 nå på slutten.
Når jeg ikke våkner av svangerskapsplager så våkner jeg av at hun synes det er morgen før fuglene :rolleyes:
Ikke føler hun alltid for, og sove dupp heller. Men jeg sovner straks de gangene hun sover dupp:happy:

Ja det er ikke bare bare å hvile seg når kroppen trenger det, når en annen liten krever deg☺️

Back
Topp