Første spark :D

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Nå har jeg akkurat kjent babyen sparke for første gang <3 :) Har kjent litt bevegelser her og der de siste 2 ukene eller noe, men nå sparket den ordentlig 2 ganger på rad !

Herlig. :) Det er så fint å kjenne, og når det først setter i gang blir det gjerne mer. Kjenner liv daglig nå. :)

Haha, kjente spark for første gang utenpå magen i dag ❤️ sært at hun ligger så langt ende at sitter å holder meg over "dåsa" for å kjenne henne :p kan ikke sitte sånn overalt! Haha

Jeg har kjent små bevegelser siden uke 11 men de er ikke son veldig tydelige spark enda.;p

Jeg kjente tre dyttaktige greier for litt over ei uke siden, men ikke kjent noe etterpå...:I Men er ikke sikkert det var baby da:)
Det har jeg kjent også, for første gang i går. Kom en serie med dult på ca samme sted hver gang, med bittelitt mellomrom. Jeg er overbevist om at det er lille, føles ikke som luft el.

Kjente spark første gang på søndag, 17+5, kraftige nok til at bf kjente de også. Ikke kjent noen antydning til bevegelse før det. Har kjent noen spark hver dag siden søndag :)

Det har jeg kjent også, for første gang i går. Kom en serie med dult på ca samme sted hver gang, med bittelitt mellomrom. Jeg er overbevist om at det er lille, føles ikke som luft el.
Jeg har kjent første gang i dag. Tror det må være det?? Med mindre det er leaMus i magemuskler/livmor hvis det går an. Hat holdt på mer eller mindre konstant i TO timer...??!? Så rart.[emoji173][emoji4] håper det er spark da, men kan ikke skjønne noe annet.

Jeg har kjent første gang i dag. Tror det må være det?? Med mindre det er leaMus i magemuskler/livmor hvis det går an. Hat holdt på mer eller mindre konstant i TO timer...??!? Så rart.[emoji173][emoji4] håper det er spark da, men kan ikke skjønne noe annet.
Regner med du kanskje kjenner babyen Jeg kjente det jevnt ut svangerskapet

Så kjekt [emoji173] Kos deg med sparkene og bevegelsene, plutselig er babyen her og da tr du deg i savne det [emoji15]

Back
Topp