Ja pga hanPga eldste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja pga hanPga eldste?
Blir artig å følge dem for tips og triksDet er de. Absolutt
Så jeg innledet tråden med...var det fem? Før-forberdelse, forberedelse, mat, gaver og kaker. Fem mener jeg ja.
Ikke alle med innhold enda da. ;-)
Fytti, det er kaldt!Bare 6 her![]()
Jaa. Vurderer å fnne frem ullaFytti, det er kaldt!![]()
Det er jeg ikke så kresen på, et sjal som kan brukes fra fødsel tenker jeg.Ja, det høres greit ut
Hvilket sjal er det du vil ha?
Kanskje begynnende luftveisinfeksjon, siden hun ble syk igår og var en reaksjon på feber (som tydeligvis ble verre pga foreldrenes reaksjon!) og lite å gjøre, såpass tidlig i sykdomsforløpet at crp var under 1Uff da, hva feiler det barnet?![]()
Ja den er ikke så ille føler jeg, har selv anstrengelse astma, samt kjenner det når det er kaldere enn -10 grader, og har ikke brukt medisin på nærmere 5 årJeg også! Det beste er om det er noe som kan fikses lett ❤ Jeg vokste heldigvis av meg astma, holdt på til jeg var ca. 3 år. Sitter igjen med anstrengelse astma, men det overlever jeg.
Håper du fikk henne til å duppe littSnart tid for lur på jenta mi. Hun stod opp sent idag så virker ikke trøtt overhodet. Men får prøve å legge henne likevel så vi overholder lurtidene![]()
Krysser fingre for detJa den har virkelig kommet over nattenHåper det blir lit finere vær i slutten av august
![]()
HahaSkulle få besøk av elektriker i dag. Setter meg på do å bæsjer...det ringer på. Ingen elektriker i dag![]()
Snart på tide det nå!Jaa. Vurderer å fnne frem ulla
Hun ble fort døsig og sovna av inne ti minutter da vi kom oppHåper du fikk henne til å duppe litt![]()
Ja like førSnart på tide det nå!![]()
Tqkk for detGod morgen og gratulerer med dagen til kb![]()
Håperdet kan hjelprDa har vi fått time til kiropraktor til lillebror idag. Å bruke opp til 2 timer bare på å komme oss ut dørene til bilen fordi lillebror selvsagt begynner å hylgråte og eneste som noenlunde roer han er puppen selv om han nettopp har ligget der i 1 times tid. Kommer ikke til å ha sjans til å klare å kjøre lillebror til barnehagen, komme meg til hs osv fortsetter dette
Takk søte duHåndkrem
Vinflaske
Flaxlodd
Lys
Servietter
Sjekk ut Enklere liv! De har masse kjekt som min mamma elsker
Feks slik krok til å henge veska på ved bordet, reiseflaske til parfyme osv![]()
God tur hjemJeg ligger våken i sengen. Baby È sover 2 min så må hun ha kos så sover hun 2 min og må has kos. Sånn går dagenejeg skulle egentlig ha stått opp og begynt å ordne meg litt. Hjemreise i dag..
God morgenGod morgen alle sammen
Høsten har kommet, kun 8 grader her![]()
Så kjedelig md dårlug nattGod morgen damerHatt en litt mindre god natt
Kjenner det begynner å nærme seg mot slutten nå ja
Ha en fin rengnværsdag alle sammen!