Skravletråd August 2016

Det er de. Absolutt

Så jeg innledet tråden med...var det fem? Før-forberdelse, forberedelse, mat, gaver og kaker. Fem mener jeg ja.

Ikke alle med innhold enda da. ;-)
Blir artig å følge dem for tips og triks:D

Ja, det høres greit ut :)

Hvilket sjal er det du vil ha?
Det er jeg ikke så kresen på, et sjal som kan brukes fra fødsel tenker jeg.
Noe så jeg får gjort litt husarbeid med to barn hjemme :)

Uff da, hva feiler det barnet?:(
Kanskje begynnende luftveisinfeksjon, siden hun ble syk igår og var en reaksjon på feber (som tydeligvis ble verre pga foreldrenes reaksjon!) og lite å gjøre, såpass tidlig i sykdomsforløpet at crp var under 1

Jeg også! Det beste er om det er noe som kan fikses lett ❤ Jeg vokste heldigvis av meg astma, holdt på til jeg var ca. 3 år. Sitter igjen med anstrengelse astma, men det overlever jeg.
Ja den er ikke så ille føler jeg, har selv anstrengelse astma, samt kjenner det når det er kaldere enn -10 grader, og har ikke brukt medisin på nærmere 5 år :)

Da har vi fått time til kiropraktor til lillebror idag. Å bruke opp til 2 timer bare på å komme oss ut dørene til bilen fordi lillebror selvsagt begynner å hylgråte og eneste som noenlunde roer han er puppen selv om han nettopp har ligget der i 1 times tid. Kommer ikke til å ha sjans til å klare å kjøre lillebror til barnehagen, komme meg til hs osv fortsetter dette
Håperdet kan hjelpr

Back
Topp