Skravletråd August 2016

Snart tid for lur på jenta mi. Hun stod opp sent idag så virker ikke trøtt overhodet. Men får prøve å legge henne likevel så vi overholder lurtidene :)

Ungene som skal treffe venner i bhg og Sfo. Jeg skal bare slappe av hjemme med yngste. Trille en tur. I morgen skal vi på besøk da, barselsvisitt :-)
Åja, men det blir bra for de ;) Deilig med avslapping i dette været (om det er ruskevær hos deg å)

Å barseltreff er så hyggelig :)

Kjør forsiktig
Er det langt?
nei 10 min :)
Hei:D
Grattis med ny telefon!
takk :)
6 dager til jeg og begynner å kjøre til bhg på morgen :)
det er så deilig ! Ivertfall nå
Jeg vet:( den kom tidlig...
veldig :(
Ja desverre... jeg lurer på hvor sommeren ble av jeg..
ja jeg å
takk :D
Ha en fin dag :)
lige måde
Ja, skjønner ikke hvor det kom fra :o
kom over natta !
God morgen alle sammen:D
Høsten har kommet, kun 8 grader her:eek:
Ja fryktelig surt !

Åja, men det blir bra for de ;) Deilig med avslapping i dette været (om det er ruskevær hos deg å)

Å barseltreff er så hyggelig :)
Ruskevær ja.

Ble handletur i stedet. Ikke trilletur. Og ikke klassisk shopping, vi skal se på ny verandadør, jmf den store listen over prosjekter planlagt før juleforberedelsene tar til.

Ruskevær ja.

Ble handletur i stedet. Ikke trilletur. Og ikke klassisk shopping, vi skal se på ny verandadør, jmf den store listen over prosjekter planlagt før juleforberedelsene tar til.
Da var det greit med handletur ja. Verandadør er greit å ha før vinteren kommer :) Mange prosjekter på gang nå eller?
Tenkte å begynne med julelisten og forberedelsene når jeg går ut unormalt om 13 dager :)

Da var det greit med handletur ja. Verandadør er greit å ha før vinteren kommer :) Mange prosjekter på gang nå eller?
Tenkte å begynne med julelisten og forberedelsene når jeg går ut unormalt om 13 dager :)
En del prosjekter som har vært utsatt lenge, ja. Og brått fikk mannen det for seg å ta seg av mange på en gang i høst

Back
Topp