Krysser fingrene for dere ❤Tusen takk alle sammen. Ja, det skal gjerne gå fort neste gang, har slettes ikke tålmodighet til å vente flere måneder igjen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for dere ❤Tusen takk alle sammen. Ja, det skal gjerne gå fort neste gang, har slettes ikke tålmodighet til å vente flere måneder igjen.![]()
Når jeg har kveldsvakter blir det alltid lite søvnIkke mye søvn
Den ble igjen i juli:/Ja desverre... jeg lurer på hvor sommeren ble av jeg..
Åja, men det blir bra for deUngene som skal treffe venner i bhg og Sfo. Jeg skal bare slappe av hjemme med yngste. Trille en tur. I morgen skal vi på besøk da, barselsvisitt![]()
39 dager eller 5 ukerLenge igjen til fullgått da?![]()
Ja den har virkelig kommet over nattenGod morgen alle sammen
Høsten har kommet, kun 8 grader her![]()
Håper også det. Sånn så det er nå får jeg ikke gitt storebror oppmerksomhet hellerHåper på bedring etter kiropraktor![]()
Sovet lenge i dag?Snart tid for lur på jenta mi. Hun stod opp sent idag så virker ikke trøtt overhodet. Men får prøve å legge henne likevel så vi overholder lurtidene![]()
Takk håper også detLykke til hos kiropraktorhåper det kan hjelpe!
Håper også detHåper kiropraktor hjelper![]()
nei 10 minKjør forsiktig
Er det langt?
takkHei
Grattis med ny telefon!
det er så deilig ! Ivertfall nå6 dager til jeg og begynner å kjøre til bhg på morgen![]()
veldigJeg vetden kom tidlig...
ja jeg åJa desverre... jeg lurer på hvor sommeren ble av jeg..
takkGod tur![]()
lige mådeHa en fin dag![]()
kom over natta !Ja, skjønner ikke hvor det kom fra![]()
Ja fryktelig surt !God morgen alle sammen
Høsten har kommet, kun 8 grader her![]()
Ruskevær ja.Åja, men det blir bra for deDeilig med avslapping i dette været (om det er ruskevær hos deg å)
Å barseltreff er så hyggelig![]()
Da var det greit med handletur ja. Verandadør er greit å ha før vinteren kommerRuskevær ja.
Ble handletur i stedet. Ikke trilletur. Og ikke klassisk shopping, vi skal se på ny verandadør, jmf den store listen over prosjekter planlagt før juleforberedelsene tar til.
En del prosjekter som har vært utsatt lenge, ja. Og brått fikk mannen det for seg å ta seg av mange på en gang i høstDa var det greit med handletur ja. Verandadør er greit å ha før vinteren kommerMange prosjekter på gang nå eller?
Tenkte å begynne med julelisten og forberedelsene når jeg går ut unormalt om 13 dager![]()
Ja det er vel slik med noen mennEn del prosjekter som har vært utsatt lenge, ja. Og brått fikk mannen det for seg å ta seg av mange på en gang i høst
Det kan gå fort39 dager eller 5 ukerSå er litt igjen
![]()
Jaaa hun sto ikke opp før halv åtteSovet lenge i dag?Så deilig
![]()
God formiddagGod morgen damerHatt en litt mindre god natt
Kjenner det begynner å nærme seg mot slutten nå ja
![]()
Ha en fin rengnværsdag alle sammen!