Leste en artikkel babyverden hadde lagt ut på facebook om at du ikke bør reise fra barnet før det er halvannet år. Dette synes jeg er sprøyt, men det er min mening.. Hva mener dere er "korrekt" tid for en kjærestetur eller bare en helg uten barnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste en artikkel babyverden hadde lagt ut på facebook om at du ikke bør reise fra barnet før det er halvannet år. Dette synes jeg er sprøyt, men det er min mening.. Hva mener dere er "korrekt" tid for en kjærestetur eller bare en helg uten barnet?
Når du føler deg trygg på at de som skal passe barnet mestrer oppgaven, og dere selv er klar for å gi fra dere ansvaret over flere dager!teit svar, men har ingen tro på at d finnes en fasit!
Nå er sikkert jeg en hysterisk førstegangsmamma på snart 30, men jeg klarer ikke å se for meg gleden ved å reise av sted det første året uten baby. Jeg vil jo ha han med meg der vi skal! Vi kan jo dra på helgetur alle sammen! Men nå har vi vært sammen i 9 år og vært ufrivillig barnløse i 3 år... Mulig jeg tenker annerledes når jeg sitter her med pattene på tørk og gulp på genseren![]()