UL og dommen har falt

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Var jobpå UL for 10 dager siden pga. blødning og smerter og de fant to fostersekker uten innhold. Idag var jeg op oppfølgingsUL og der var det en frisk liten reke på 8mm med et lite bankende hjerte <3 Hun målte den til å være 7+3/4 i dag <3 Så da hopper jeg faktisk over i Mars, vet ikke hvor strenge dere er på det? :) Er superhappy!
 
Var jobpå UL for 10 dager siden pga. blødning og smerter og de fant to fostersekker uten innhold. Idag var jeg op oppfølgingsUL og der var det en frisk liten reke på 8mm med et lite bankende hjerte <3 Hun målte den til å være 7+3/4 i dag <3 Så da hopper jeg faktisk over i Mars, vet ikke hvor strenge dere er på det? :) Er superhappy!
Sniker fra mars, gratulerer med gode nyheter! Min reke ble på forrige ul målt til ca 13mm, og fikk da beskjed om at den var da ca 7+4 uker gammelt.
 
Sniker fra mars, gratulerer med gode nyheter! Min reke ble på forrige ul målt til ca 13mm, og fikk da beskjed om at den var da ca 7+4 uker gammelt.
Ikke vet jeg. Fikk beskjed om at estimert termin var 27/28 Mars og at mini var 8mm. Bryr meg ikke om detaljene, det at alt så flott ut og at hjertet slo fint er det som betyr noe <3 Takk for det og Gratulerer så mye til deg også! :)
 
Hurra, så flott!!! :D :D For en lettelse ❤ Hvis det betyr termin akkurat i månedsskiftet, henger du bare der du vil :) Har sett flere terminlister med datoer fra de siste par dagene i måneden før og sånn, så fullt så strengt er det ikke :)
 
Var jobpå UL for 10 dager siden pga. blødning og smerter og de fant to fostersekker uten innhold. Idag var jeg op oppfølgingsUL og der var det en frisk liten reke på 8mm med et lite bankende hjerte <3 Hun målte den til å være 7+3/4 i dag <3 Så da hopper jeg faktisk over i Mars, vet ikke hvor strenge dere er på det? :) Er superhappy!
Fant forresten denne tabellen, men den er fra 2006, så vet ikke hvor godt den stemmer:

a5558874e5c22d468d48d74f9b679862
 
Så fantastisk! Håper du endelig får senket skuldrene og nyter resten av svangerskapet.
PS. Jeg er 7+2 i dag og henger i både mars og april forumene.
 
Dette var gode nyheter! Du får henge litt i begge forumene, eller der du vil:)
 
Herlig, har tenkt på deg de siste dagene:hello2:love7 Veldig godt å lese! Jeg er veldig usikker på hvor langt jeg egentlig er på vei, men tror kanskje jeg er samme som deg. Valgte å bli i april-forumet likevel:)
 
Glad på dine vegne :)
 
Back
Topp