Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk
Enig.Fødte i juli, og man trenger nesten ingenting til babyenSykehuset har alt av salver, bodyer, kluter osv. Såpe fikk jeg ikke bruke i underlivet på to uker og bind og engangstruser har dem også på sykehuset.
Ved å bruke sykehusbodyene, så slipper man å vaske så mye klær når man kommer hjem:-D
Jeg fødte på onsdag, og hadde en mindre liste, og vi syns at vi tok med oss aaaaalt for mye unødvendig. De har det meste man trenger der.
Tusen takkser at jeg har tenkt på noe av det samme.
Også skal jeg pakke et stort håndkle til meg selv. Jeg er en av de som dusjer med badehåndkle til vanlig, så det tenker jeg vil være godt å ha på sykehuset![]()

Jeg fødte på onsdag, og hadde en mindre liste, og vi syns at vi tok med oss aaaaalt for mye unødvendig. De har det meste man trenger der.
hva kan/bør jeg droppe?Jeg har vel egentlig det samme som deg i bag'en min. Eneste er at jeg ikke har med pysj...har tenkt å bruke sykehuset sine med knepping foran
Høres lurt ut, er bare litt redd for at sykehuset sine er litt for varme for min del, så tenker å ha en pysjshorts +t-shorteJeg har vel egentlig det samme som deg i bag'en min. Eneste er at jeg ikke har med pysj...har tenkt å bruke sykehuset sine med knepping foranSpare på klesvasken
![]()
Nei den skjønner jegJeg er uerfaren så har helder skrivd litt myehva kan/bør jeg droppe?
![]()