Første spark

Kjente kiling fra tidlig, kanskje uke 14? Men så ble det borte en drøy uke, kjente ingenting. Men da det kom tilbake igjen i uke 17 ca var det tydeligere små spark. Nå i uke 18 kjenner jeg små forsiktige spark kanskje to-ti ganger om dagen.

Jeg begynte å kjenne noe ala prikkig eller kiling i slutten av uke 13. Er i uke 15 på mandag, og har kjent denne kilingen en stund. Har vært litt usikker på hva det er, men antar det er babyen siden jeg ikke har kjent noe liknende før - og at det kun er i området babyen ligger :)
Ja samma her, det er liksom noe jeg kjenner der babyen ligger som jeg ikke har kjent før :p Så det må jo være babyen..

Kjente første for ei lita uke siden, da var jeg uke 16+5/16+6.
Kunne kjenne små dunk mot håndflaten og har etter dette kjent hver dag :)

18+0 i dag og kan ikke si jeg har kjent noe enda. Er førstegangs, og har ikke foranliggende morkake.

Helt siden første dagen babyen sparka har jeg kjent noe daglig :D det er sååå koselig! Nå gleder jeg meg masse masse masse til oul i morra tidlig :D <3 Håper bare alt er bra med lille!

Idag sparket lille til da pappaen kom for å si hadet i dag tidlig :) Tilfeldig kanskje men litt morro.

Uke 15 begynte småspark og bobling;) uke 19 merker man det mer tydelig. Ettersom de da begynner sparke hardere..og mer kraftige spark blir det senere:p bare å kose seg!

Førstegangs og kjente 17+3, har blitt flyttet frem to uker, så trodde jeg kjente 15 + 3 :P Så det forklarer jo også litt at jeg kjente så "tidlig". kjente på venstresiden, nå har babyen turnet mye og jeg kjenner spark nede i trusekanten, sykt irriterende fordi jeg også må tisse nesten hver gang det kommer et spark.

Back
Topp