Du får legge utbildeDet tror jeg det blir![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får legge utbildeDet tror jeg det blir![]()
NopeHelt ny?
Hvor er dere på vei nå?Ha en fin dag alle sammenNå sitter vi på flyplassen og er klar for den siste ferieuken vår
![]()
Hehe det er sant. Vel, kanskje 7-10meter og sikkert 100 meter totalt med bånd av ulike sorterJoa men det kan være noen få meter og noen hundre meter nesten ut fra hvor man kjøper![]()
Det skal jeg gjøreDu får legge utbilde
Hvilken modell?Nope![]()
Så herlig når de har tid til detLJ er blitt ei skikkelig kosejente altså. Kommer og kaster seg rundt halsen min hele dagen og lager god "mmmmmm" som er koselyden hennes![]()
Full dag på degGod dag, da er snuppa i bhg, jeg har begynt å vaske opp og skal snart ned og vaske klær "kun" 4 maskiner idag![]()
Også begynne på middagen etterhvert så den nesten er ferdig når jeg skal hente snuppa i bhg.
Ja også prøve å slappe av da!
Vi har ferie litt tilHei på dereda er vi tilbake til hverdagen. Kjæresten tilbake på jobb. Gikk overraskende bra
![]()
Hva gjør dere da?![]()
Gåten RagnarokHva så dere?
Hehe, det var på tideJaa. Endelig koser hun mer med foreldrene enn kosebamsene![]()
Avslutte ferien og vende hjemØnsker alle en strålende mandag og en god uke
Mange kjekke planer?![]()
Hurra, hurra!Jippi. Første pakke fra stoff og stil er kommet![]()
Haha, lykke til i morgen daTakkhaha helsestasjonen var i morgen
Vis vedlegget 190555
Stressa ræva av meg og så kom denne sms'en inn. Thank god![]()
Kjedelig å luke....ønsker meg asfalt jegMhm den kjipe gårdsplassen
Skal du kjøpe def ny bil?Får vel sminke meg snart
Kb kommer hjem 12 og da skal vi ut å se på bil
Ligner litt på høstluft ute desverreJa.. regner i dag også. Sommeren er vel over
Er han murmeldyr?Sitter og lurer på om jeg kanskje skal vekke eldsten snart![]()
Jeg er på jobb jegHei på dereda er vi tilbake til hverdagen. Kjæresten tilbake på jobb. Gikk overraskende bra
![]()
Hva gjør dere da?![]()
Hvor går ferden?Ha en fin dag alle sammenNå sitter vi på flyplassen og er klar for den siste ferieuken vår
![]()