Jeg så film med mannenHvor er alle sammen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så film med mannenHvor er alle sammen?
Du er flinkLuket litt mer
Gleder meg til nrste år når vi får singel
Hun sov til fem. Men vi sovnet begge to under amming så hun sov med meg som smokk til 6.204-5 er veldig tidlug ja
JaKom du i mål?![]()
Gjorde faktisk detHåper natten har gått fint![]()
Det skal du virkelig væreEr veldig fornøyd, ble 2,5 km lengre enn jeg egentlig hadde tenkt så veldig fornøyd
Endelig ferdigTeppet er av pinnen
Endelig
Feste tråd i hver ende, skylle opp og tørke. Det blir i morgen. Nå forbereder jeg meg på en tidlig morgen
Jo utrolig nok da hs da jeg forklarte matmendeg og aktivitetsnivået hennes. Men hun har tatt seg opp daGodt hun legger bra på seg da![]()
Tar tid å like ting![]()
Det var sannelig på tide....Endelig ferdig![]()
Takk takkFlink du er![]()
Fikk enn senere morgen enn megHun sov til fem. Men vi sovnet begge to under amming så hun sov med meg som smokk til 6.20
Da våknet jeg og koblet henne av. Ikke lenge etter var hun våken. Men det er greit
Morgen nå takler jeg![]()
Er ungen kommet?Det var sannelig på tide....
Ja, like før vi dro på ferie. Da hadde vi sykt barn så kunne ikke besøkt om vi hadde tid engang. Men nå har vi vært hjemme en uke. Har bare vært så mye å gjøre at jeg har ikke hatt tid til å besøke dem. Skal avtale det i dagEr ungen kommet?
Godt det daJo utrolig nok da hs da jeg forklarte matmendeg og aktivitetsnivået hennes. Men hun har tatt seg opp da![]()
Ja det var jo et naturlig stedNei, de lå i tørmat hylle nede sammen med sjokoladepålegget vi kjøpte i Danmark
Godt jobbaSliten nå, akkurat gått en tur på 10 km i skogen her..
Hurra for detSnart ny uke![]()
Støvsuging er slitsomtJeg gjør det![]()
Mannen sovnet!!!
Takk, skulle ikke du også begynne å gå tur?Godt jobbaflinke du!