Tar det som et komplementJeg kjenner jeg ønsker å komme på middag til deg en gangdu lager så mye snadder
Tusen takk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar det som et komplementJeg kjenner jeg ønsker å komme på middag til deg en gangdu lager så mye snadder
Bare hyggeligTar det som et komplement
Tusen takk.
Tja ca 30 min til jaNei, kanskje vi må kjøre lengre neste gang?![]()
Håper dere får en fin dagSiste feriedagen til gubben og den skal nytes før han er tilbake på jobb imorgen og jeg er alene med begge barna 1 uke før barnehagestart. Heldigvis skal ikke gubben jobbe kveldsskift lenger så slutter 14.30
. Satser på at jeg klarer å komme meg ut på litt turer med begge de 2 små ila uken slik storebror får utløp for litt energi og får litt frisk luft ila dagene
![]()
God morgen hopeGod morgen![]()
Hva skjer i dag ?God morgen hope
Hva skjer i dag ?
Bestemorruter...Skal bli vognteppeHva hekler du?![]()
God morgenGod morgen alle sammen
God morgenGod morgen![]()
Godt med alt som er gjortTømt siste kofferten
Ryddet rundt
Fått lagt allr skoene i skap
Det er detGodt med alt som er gjort
Jaja dagen er enda lang og alt må kanskje ikke tas i dag? Må få ryddet og vasket litt her senere også. Litt for kaotisk her til besøkDet er det
Fortsatt mye ugjen dessverre
Bør ta dwt meste i dag i grunn.Jaja dagen er enda lang og alt må kanskje ikke tas i dag? Må få ryddet og vasket litt her senere også. Litt for kaotisk her til besøk![]()
Godt å høreIkke her heller![]()
Så braVeldig fornøyd ja