Gjett da!Gleder du deg lile mye som jeg?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjett da!Gleder du deg lile mye som jeg?![]()
Var det gøy?Vært innom steinsenteret, kb kunne vært der hele dagen han
Vil jo deg kun det beste ♡Gikk og la meg. Dusja når jeg stod opp.
Søta ♡ som passer på meg ;
Søte dere ♡Selvfølgelig er du det![]()
Jeg har planer om førtidspensjonering men ja ei god stund tilJoda når dere er pensjonister![]()
Men ganske lenge til det ja![]()
Så deilig å være arbeidsledigMannen reorganiserer og rydder kjøkkenskuffene. Mellomste mater yngste.
Og jeg.... Bare sitter her og ser på
Da ville jeg ha prøvd å kutte den ut en periode?Fikk ikke quouta innlegget ditt om medisinen min
Nei, er denne typen. Har den bare mens jeg venter på å komme til nevrolog. Men er jo nesten verre nå siden alt medisinen gjør er å gi meg bivirkninger![]()
Aldri hørt omVært innom steinsenteret, kb kunne vært der hele dagen han
Hva slags vær har dere da?Tror dette været gjør noe med effektiviteten min.
Kommer virkelig ikke i gang i dag.
Nå våknet lille U og jeg har ikke fått gjort halvparten av det jeg skulle mens han sov..
Øsende, pøsende regnHva slags vær har dere da?![]()
Blir litt lenge å vente påJeg har planer om førtidspensjonering men ja ei god stund til![]()
Sov 30 min her i bilenSove en time![]()
Fullt av kule steinerHva skjer der?
Sånne dager er lov innimellomTror dette været gjør noe med effektiviteten min.
Kommer virkelig ikke i gang i dag.
Nå våknet lille U og jeg har ikke fått gjort halvparten av det jeg skulle mens han sov..
Flinke snuppa diDa har snuppa hjulpet meg med å vaske hele stellebordet så det er klart til lillebror ❤
Hun var kjempe entusiastisk der hun sto med klutene
Nyt detDette er vel så deilig.
Ute på tur.
Alene. Pokestop rundt meg
Joda. Men mer enn mange ville gjortTja vi føler oss jo ikke akkurat snille men hjelper medmennesker til å klare seg.