Skravletråd August 2016

Husker ikke hva den heter men er fra Sanes duo sin oppskrift :) Vis vedlegget 190262
Er denne men har kommer mye lenger da ;)

Nå skal det sies at det er mine svigerforeldre sin hytte og at vi får låne den så mye vi vil :) Og da gjør vi det :)
Er deilig å komme seg vekk i blant :) Hadde du ikke bodd så langt unna meg kunne dere vært med en gang :D

Den blir flott da ;)

Åh. Så herlig :D å søte du ;) tenk oss på hyttetur da. Hadde vært gøy :)

Håper du får tak i masse fint:D
Tror nordmenn gir bort mer enn svensker ja;)
Fikk ikke quouta innlegget ditt om medisinen min

Nei, er denne typen. Har den bare mens jeg venter på å komme til nevrolog. Men er jo nesten verre nå siden alt medisinen gjør er å gi meg bivirkninger :(

Høres veldig behagelig ut
Jeg overtok som ventet matingen like etter, så da var det greit ja.

Nå setter jeg igjen mannen og jentene her (hun er trillet, ammet og har fått grøt, han har da bleieskift, fruktmos, kos og trilling å spille på så det bør gå bra for en time) og drar og handler. Og høster noen stop ;-)

Er det vil jeg tro ;) ikke glad i biler til babyer for eksempel. La ungen ihvertfall bli så stor at den kan vise interesse først :o
Også elsker jeg sparkebukser noe jeg vist er alene om her virker det som :p
Ja det er jo smak og behag :) Og sant som du sier at de bør vise litt interresse :) Har mest stjerner vi da ;)

Elsker sparkebukse selv :)

Ååja. Skjønner nå.
Brev skulle kommet på engelsk! Er nok flere som ikke skjønner dets betydning tenker jeg
Er nok det ja.
Og vi lurer på hva kommunen egentlig driver med siden det er mannen og jeg som hjelper dem som regel!

Ja det er jo smak og behag :) Og sant som du sier at de bør vise litt interresse :) Har mest stjerner vi da ;)

Elsker sparkebukse selv :)
Lite klær med stjerner her :p derfor jeg må komme meg vekk herfra og til andre butikker med mer utvalg og som faktisk selger sparkebukser ❤

Jeg har begynt å begrense tilgangen hennes.

Jeg vet at de skal massere. Jeg vet at det lille spedbarnet som slår på puppen er en tidlig fase, og viktig fase, av dette. Babyen vet det ikke, men det sikrer dem tilgang på mat, det stimulerer til melkeproduksjon. Og det er bra

Men en mor som hyler ut i smerte så ungen kvepper og ser forskremt ut stimulerer ikke melkeproduksjonen. Det er bare vondt.

Nå er mi sju mnd og jeg har nok melk. Hun får ikke slite av meg brystvorta.
Må det her også. Ho må gjerne kose og massere, og klaske. Men klype er ikke greit, for det gjør hinsides vondt.

Han er sånn som ikke viser så mye når han blir overasket, bare smiler og sier "oii takk" men håper på en litt større reaksjon når hele gjengen sitter der :D
Så ble vaskemaskinen ferdig mens jeg tok en powernap :p lurer på hvor lenge tøyet har ligget der :p
Satser på en mega reaksjon:D
Godt med en dupp:)

Back
Topp