Iallefall min kjære gerryGode skuespillere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iallefall min kjære gerryGode skuespillere![]()
Gleder du deg lile mye som jeg?Heheda begynner MJ også
Husker ikke hva den heter men er fra Sanes duo sin oppskriftVis vedlegget 190262
Er denne men har kommer mye lenger da![]()
Nå skal det sies at det er mine svigerforeldre sin hytte og at vi får låne den så mye vi vilOg da gjør vi det
![]()
Er deilig å komme seg vekk i blantHadde du ikke bodd så langt unna meg kunne dere vært med en gang
![]()
Fikk ikke quouta innlegget ditt om medisinen minHåper du får tak i masse fint
Tror nordmenn gir bort mer enn svensker ja![]()
Jeg overtok som ventet matingen like etter, så da var det greit ja.Høres veldig behagelig ut
Ja det er jo smak og behagEr det vil jeg troikke glad i biler til babyer for eksempel. La ungen ihvertfall bli så stor at den kan vise interesse først
![]()
Også elsker jeg sparkebukser noe jeg vist er alene om her virker det som![]()
Yep. Men jeg henger her fordi jeg liket forumet og folket. Så får de andre tro hva de vilMhm dessverre sier jeg
Hehe. Med de rette folka går det fortHa ha samme her
Skjønte ikke hvordan man kunne skravle så mye
Nå vet jeg det
Hadde vært kjempe koseligDen blir flott da
Åh. Så herligå søte du
tenk oss på hyttetur da. Hadde vært gøy
![]()
Yes enig med degYep. Men jeg henger her fordi jeg liket forumet og folket. Så får de andre tro hva de vil![]()
Ja det er helt santHehe. Med de rette folka går det fort![]()
Er nok det ja.Ååja. Skjønner nå.
Brev skulle kommet på engelsk! Er nok flere som ikke skjønner dets betydning tenker jeg
Lite klær med stjerner herJa det er jo smak og behagOg sant som du sier at de bør vise litt interresse
Har mest stjerner vi da
![]()
Elsker sparkebukse selv![]()
Er kjempe kjedelig. Men vi er med godt mot nå, for i morgen skal vi hjem! Det sa jordmor at det garanterte hun 99.99 %Ååå så kjedelig
VI måtte også bli lenger pga gulsott
Må det her også. Ho må gjerne kose og massere, og klaske. Men klype er ikke greit, for det gjør hinsides vondt.Jeg har begynt å begrense tilgangen hennes.
Jeg vet at de skal massere. Jeg vet at det lille spedbarnet som slår på puppen er en tidlig fase, og viktig fase, av dette. Babyen vet det ikke, men det sikrer dem tilgang på mat, det stimulerer til melkeproduksjon. Og det er bra
Men en mor som hyler ut i smerte så ungen kvepper og ser forskremt ut stimulerer ikke melkeproduksjonen. Det er bare vondt.
Nå er mi sju mnd og jeg har nok melk. Hun får ikke slite av meg brystvorta.
Satser på en mega reaksjonHan er sånn som ikke viser så mye når han blir overasket, bare smiler og sier "oii takk" men håper på en litt større reaksjon når hele gjengen sitter der
Så ble vaskemaskinen ferdig mens jeg tok en powernaplurer på hvor lenge tøyet har ligget der
![]()
Gjør jo ingentingGreit for meg det da![]()
Vi i Norge gir bort mer gratis enn svenskerDen samtalen her skjønte jeg ikke helt.
Var du på jakt etter å arve, og ingen vil arve til deg, eller er det mer på tilbud i Norge siden vi her i Norge kjøper mer nytt istedenfor å arve?
Gikk og la meg. Dusja når jeg stod opp.Takk vare på deg selv ♡