Sånt er kjedelig, er da man må forte seg eller håpe det snart gir segDet pøsregnet, passer dårlig når vi skal drive å pakke ut i bilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånt er kjedelig, er da man må forte seg eller håpe det snart gir segDet pøsregnet, passer dårlig når vi skal drive å pakke ut i bilen
Lillegutt kommer seg raskt av lysbehandlingen ❤ vær glad dere får hjelp. Og snart er dere hjemme ♡
Vi skal ikke kjøpe så mye i starten så han skal få slippe rosa bombenDet fant jeg ut å når jeg ikke gjennomså jervjakt bestemt at lillebror skal få lov å sove med de rosa pysjene vi har
Og de få plaggenen som har litt rosa i seg med er nøytrale
![]()
Eh det er krise!!! Hadde løpt lenge før 1%Ooobs.. 1% igjen, er på hytta, aggregatet er av.. Må løpe å (stjele) hente powerbanken til mannen![]()
Veldig glad vi får hjelp!men veldig kjedelig å si hade til barnefar hver kveld. Da strømmer tårene på gitt! Hehe
håper på at det er effektivt og at vi kommer oss hjem i morgen
![]()
NettoppSer den![]()
Husker før jeg entret skravletråden jeg ikke fatta åssen man fikk så mye innlegg. Men jeg skriver ikke for innlegg nå. De kommer jo automatisk her. Henger her for det er gøy og vi snakker om mye rart og nyttig. Herlig gjeng så innleggene går fort![]()
Er det heldigvis! Spørs om nabo er enig da! Noen dager maser de noe enormt!Da er det store sjanser for avslapning altså![]()
Det må han lære seg ja!Han skal få hjelpe til etterhvert.
Men idag skal han først da lære vaskemaskinen og tørketrommelen![]()
Seng osv vil jeg prøve å få tak på finn og da må jeg nesten ta det siden han jobber jo en del og jeg liker å få tatt flere ting om gangen når jeg er på Norgestur![]()
Ja samme herJa. Er jo ikke som om man kun henger her for å få mest mulig innlegg på kortest mulig tid.
Henger her fordi jeg liker å skravle her. Man har jo faktisk dialoger og diskusjoner
Da ville jeg prioritert å legge meg littEgentlig kunne jeg tenkt meg å vaske huset ferdig, brette klær og få dusja. Sydd litt i samme slengen.
Men jenta skal legge seg på lur om en halvtimes tid. Frister mye mer å legge seg med henne
De gjør det!Nettopp
Det kommer av seg selv her inne!
Da gjør du heller det! Hus, dusj osv kan venteEgentlig kunne jeg tenkt meg å vaske huset ferdig, brette klær og få dusja. Sydd litt i samme slengen.
Men jenta skal legge seg på lur om en halvtimes tid. Frister mye mer å legge seg med henne
Jeg strikker genser til mannenHva skal du strikke på da?![]()
Blir dere lenge på hytta?
Ja, har gjenopptatt hobbyen. Bare sydd siden juletider 2015. Men pause med flyttingen og inn i ny jobb mens jeg er hjemme med lille før hun begynner i bhg nå.
Men bobler over av sylyst. Så håper jeg får mange bestillingertusen takk :* ❤
Takk søtaFlott å se deg![]()
Lå i senga og det er ikke bare bare å fyke opp av sengen lengerEh det er krise!!! Hadde løpt lenge før 1%
Hva maser de om?Er det heldigvis! Spørs om nabo er enig da! Noen dager maser de noe enormt!
Han kunne maskina delvis der vi bodde før da.Det må han lære seg ja!på høy tid!
Handler du mest ting i Norge eller Sverige?![]()
LurtVi skal ikke kjøpe så mye i starten så han skal få slippe rosa bomben![]()
Eneste han kunne brukt som han ikke får er en pysj min lillesøster måtte dra med seg fra h&m når vi skulle dra sykehuset til lokal barsel.
Hun kom jo altfor tidlig så hadde ikke klær i str 50
Men den pysjen ligger i en spesiell boks til snuppa og kjøper heller ny![]()
For å relatere litt til situasjonen.
Vår jente hadde og gulsott. Pga diverse problemer og at hun ikke fikk lysbehandling,måtte vi være innlagt i to uker. (Jeg hadde akutt ks og). Tårene trilla kveld kveld og flere ganger daglig. Det er helt normaltog det går over. Måtte og sende mannen hjem hver kveld og neste kveld var tøffere enn forrige for man var jo både engstelig og sliten. hører lysbehandling er meget meget effektivt. Så jeg tipper dere snart er hjemme altså
masse gide klemmer til dere ❤