Skravletråd August 2016

God morgen. Lille våkna litt tidligere idag, å min sovemorgen gikk jo rett i dass. Iløpet av 45 min har jeg rukket å gjøre mye mens mannen bare sitter i sofaen "jeg er trøtt" ja det er jeg å men suck it up eller gå å legg deg. Puuh en liten utblåsing på mårrakvisten måtte til ja ;)

Ja, jeg får faktisk litt panikk når den lille hånda får skikkelig tak. Ikke like lett å åpne de små hendene når de har bestemt seg for å holde fast :-P Ikke er ho spesielt følsom i klypa heller. Haha.
Jeg har begynt å begrense tilgangen hennes.

Jeg vet at de skal massere. Jeg vet at det lille spedbarnet som slår på puppen er en tidlig fase, og viktig fase, av dette. Babyen vet det ikke, men det sikrer dem tilgang på mat, det stimulerer til melkeproduksjon. Og det er bra

Men en mor som hyler ut i smerte så ungen kvepper og ser forskremt ut stimulerer ikke melkeproduksjonen. Det er bare vondt.

Nå er mi sju mnd og jeg har nok melk. Hun får ikke slite av meg brystvorta.

God morgen. Lille våkna litt tidligere idag, å min sovemorgen gikk jo rett i dass. Iløpet av 45 min har jeg rukket å gjøre mye mens mannen bare sitter i sofaen "jeg er trøtt" ja det er jeg å men suck it up eller gå å legg deg. Puuh en liten utblåsing på mårrakvisten måtte til ja ;)
Hvorfor er dere begge oppe?
Er det din sovemorgen så tar han henne. Trøtt ja. So what? Det et alle. Hans tur.

vi står opp med snuppa hver vår dag. Den andre sover ikke lenge, vi er somregel igang hele familien sånn innen åtte, men det er godt å ha annenhver morgen.

I dag var jeg heldig. Min tur å stå opp. Og hun vekket meg ikke skikkelig før sju :-)

God morgen
Tidlig oppe den jenta deres

God morgen alle sammen

Innser at jeg burde holde meg unna sånne tråder med dere med mange innlegg...

Hvorfor er dere begge oppe?
Er det din sovemorgen så tar han henne. Trøtt ja. So what? Det et alle. Hans tur.

vi står opp med snuppa hver vår dag. Den andre sover ikke lenge, vi er somregel igang hele familien sånn innen åtte, men det er godt å ha annenhver morgen.

I dag var jeg heldig. Min tur å stå opp. Og hun vekket meg ikke skikkelig før sju :-)
Jo egentlig var det min tur til å sove men så måtte jeg på do og da var det gjort :p får ta igjen søvnen når hun skal sove senere idag :)
Ofte så står han opp samtidig med meg, men hvis han bare skal sitte der som en slapp pudding å se ut i lufta så ber jeg han legge seg igjen. Hvis han ikke skal gjøre noe nytte for seg så er han egentlig bare i veien :p
Så langt har jeg vaska kjøkkenet, bretta tøy og skifta bleie. Han derimot....

God morgen:D
Kjedelig du ikke fikk sove lenger..

Jo egentlig var det min tur til å sove men så måtte jeg på do og da var det gjort :p får ta igjen søvnen når hun skal sove senere idag :)
Ofte så står han opp samtidig med meg, men hvis han bare skal sitte der som en slapp pudding å se ut i lufta så ber jeg han legge seg igjen. Hvis han ikke skal gjøre noe nytte for seg så er han egentlig bare i veien :p
Så langt har jeg vaska kjøkkenet, bretta tøy og skifta bleie. Han derimot....
Så langt i dag har jeg... Sittet på badet med et til to barn.

Eldste har stått opp, mellomste kom nå, yngste ligger naken på gulvet og lufter stumpen og koser seg.

Så jeg er jo halvveis i å bytte bleie da, jeg har tatt av den våte ;-)

God morgen:)
Hvorfor det?
Fordi "sitter dere der og lager idiotiske og unødvendige tråder og svarer på alle innleggene bare for å få mange innlegg, jeg har heller et liv jeg" - tråder er så.... Kjedelig lesing.

Back
Topp