Begynner allerede å føde på September forumet

Hehe. 28 desember er liksom rett etter julaften så jeg aner aldri hva han skal ønske seg/trenger!
Vi er også slik at når det er bursdag er det gaver så jeg kan ikke bare gi penger :p (besteforeldre ol kan det) nå er han i tillegg så stor at han ser frem til sin bursdag :p

Så er nettopp 2 juledag å alle familieselskap slutt og du kan tilvanlig slappe av, men neida da er det selskap tid!

Å rett etterpå er det nyttår med ny god mat :p

Barneselskap har jeg pleid å ha eter nyttår men det er det slutt på da alle tror han er et år yngre enn det han er (de tror han fyller i jan) og han blir invitert i dobbelt så mange selskap i bhg :p hahah både 2011 å 2012 kullet.

Stress, jeg skulle ønske han holdt seg inne til 01.01 heller :p
Jeg har store planer om å ligge mest mulig i ro i romjulen for å ikke fremprovosere noe fødsel! Men så er det jo en tid med mye selskap og stress da, så hvem vet;) de sier jo at tredjemann er en luring, men aner ikke hva det egentlig betyr:p

Jeg har store planer om å ligge mest mulig i ro i romjulen for å ikke fremprovosere noe fødsel! Men så er det jo en tid med mye selskap og stress da, så hvem vet;) de sier jo at tredjemann er en luring, men aner ikke hva det egentlig betyr:p

Hehe, 3 mann er en luring har jeg og hørt!

Min 3 startet med at vannet gikk (de andre to med rier)
Min 3 kom 3 uker før termin (de andre kom også før 1uke og 2 uker)
Min 3 kom på kvelden (de andre kom om morgenen)
Men alle mine fødsler gikk fort å fint :D så 3 mann hos meg var ikke så lur sånn egentlig, kanskje min 4 er en luring? :p

Hehe, 3 mann er en luring har jeg og hørt!

Min 3 startet med at vannet gikk (de andre to med rier)
Min 3 kom 3 uker før termin (de andre kom også før 1uke og 2 uker)
Min 3 kom på kvelden (de andre kom om morgenen)
Men alle mine fødsler gikk fort å fint :D så 3 mann hos meg var ikke så lur sånn egentlig, kanskje min 4 er en luring? :p
Blir spennende da! Aldri hatt en fødsel som startet med vannavgang:o jeg tipper du føder litt før termin denne gangen også da:)

Syns det er kjempe lenge til desember! Det er ikke lenge tatt i betrakting med alt som skjer på disse mndene med babyen ;) men lenge mtp dager, uker og mnder :p

Back
Topp