Skravletråd August 2016

Slapper av mens jeg hører mannen snakker i tlf med familien sin.

Fin logo :D
Godt med avslapning ettersom så mye du hadde gjort idag da ;)

Takk. Bestemte meg for å satse skikkelig på denne hobbybedriften. Så nå venter jeg på masse stoff i posten så jeg kan lage nydelige babynest til små skatter :D

Litt stolt av meg selv!
Hvert på loftet i boden vår og fått tak i alle baby tingene vi hadde der.
Satt opp stellebordet som vil min skrekk mangler en skrue men det får vi nok ordnet på en eller annen måte.
Funnet en 30 år gammel vognpose som skal bli brukt til barn nr 6 om jeg får renset den skikkelig da :)
Deilig å få sånt i orden:D

Hva gjør dere ikveld da?

Selv sitter jeg å leker meg med logo til hobbybedriften min :)

59f2501589364552dcc26e9eae434a55
Så fint:D

Tusen takk :) satser på med nytt navn og nye produkter at jeg får solgt masse :D par bestillinger nå. En er overlevert. Og venter på stoff til å lage noen flere ferdige for salg :)

God kveld! Nå er det snart taco på menyen. Det blir godt for jeg er sulten! Hva skjer ellers i kveld da?

God kveld! Nå er det snart taco på menyen. Det blir godt for jeg er sulten! Hva skjer ellers i kveld da?
Taco her også, men den er spist. Vi har jo større unger som også er med på å spise den, før jeg legger baby

I kveld har jeg tenkt å strikke ferdig babyteppet jeg har holdt på med i vår/sommer.

Jeg må flire... Lillemor på snart 6 mnd ligger å masserer matfatet sitt når vi ammer. Sånn skikkelig :-P Knar og styrer. Har også fått for seg at hun skal holde i den andre vorta enn den hun spiser av :-O Grusomt vondt når hun klyper til.

Back
Topp