Ammepute

Evis84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2016
Julikulene 2020
nokon so har erfaring med ei bra ammeputa? Evt har kjøpt no og syns den virka bra?
Har lest ein del på nette, men e kun ein butikk her eg bur med ammepute so har ikkje fått prøvd so mange forskjellige.
Ser at doomoo og bbhugme har fått bra score i test. E da nokon so har erfaringa med dei?
Takkar for svarxsmile9

nokon so har erfaring med ei bra ammeputa? Evt har kjøpt no og syns den virka bra?
Har lest ein del på nette, men e kun ein butikk her eg bur med ammepute so har ikkje fått prøvd so mange forskjellige.
Ser at doomoo og bbhugme har fått bra score i test. E da nokon so har erfaringa med dei?
Takkar for svarxsmile9

Jeg er veldig fornøyd med bbhugme ammeputen og den ble jeg anbefalt i og med at jeg venter tvillinger. Det er veldig mange som sier at uten den har de ikke greid å full amme begge to pluss at den er utrolig behagelig å sove med i forhold til bekkenløsning og sove stillinger som ikke vil være så lett å finne fåes med den :-) Jeg kjøpte den brukt :-)

Jeg har en dansk en som heter Vanilla i tvillingstørrelse. Den er en svær plugg. Jeg elsket den både med første og andre barnet, men denne gang skal jeg ikke bruke ammepute. :) Jeg skal heller fokusere på andre ammestillinger som er gunstige for både mor og barn :)

Takkar for svarxsmile9
Tror ikke jeg hadde overlevd uten Bbhugmeputa mi :p Anbefales på det sterkeste! Begynte å få problemer med ryggen om natta, men etter jeg tok i bruk den er alt borte :) Koster litt, men det er så verdt det. Den kan også brukes som ammepute når ungen har kommet.

Jeg har cosyfix ammende. Har ingen personlig ammeerfaring, men har jobbet mye med det i barsel og på Nyfødt Intensiv. Fått veldig skryt av mødrene. Så får vi se hvordan man selv opplever den etterhvert:)

Jeg er veldig fornøyd med bbhugme ammeputen og den ble jeg anbefalt i og med at jeg venter tvillinger. Det er veldig mange som sier at uten den har de ikke greid å full amme begge to pluss at den er utrolig behagelig å sove med i forhold til bekkenløsning og sove stillinger som ikke vil være så lett å finne fåes med den :) Jeg kjøpte den brukt :)
So bra den såg veldig god ut!

Tror ikke jeg hadde overlevd uten Bbhugmeputa mi :p Anbefales på det sterkeste! Begynte å få problemer med ryggen om natta, men etter jeg tok i bruk den er alt borte :) Koster litt, men det er så verdt det. Den kan også brukes som ammepute når ungen har kommet.
So bra! Ja e greit å bruka te litt sovestøtta før bebi kjeme òg!

Jeg har cosyfix ammende. Har ingen personlig ammeerfaring, men har jobbet mye med det i barsel og på Nyfødt Intensiv. Fått veldig skryt av mødrene. Så får vi se hvordan man selv opplever den etterhvert:)
Ska sjekka den ut, har ikkje hørt om alle merkene endå;)

Var heldig og Fikk ei ammepute nå når jeg var å henta en del babyklær. Vet ikke hvilken type det er, men forhåpentligvis fungerer den bra :)

Er så usikker på om jeg trenger ammepute? Har du bestemt deg for hvilken, Evis84? :)

Er så usikker på om jeg trenger ammepute? Har du bestemt deg for hvilken, Evis84? :)
Ja har hørt nokon sei at ein ikkje trenge.... Litt usikker endå. Tenke eg må finna ein butikk so har dei å prøva ka so passa best! Står mellom bbhugme og doomoo. Kanskej eg berre kjøpe brukt òg, itilfelle den ikkje blir brukt so masse. Mange so bruka den i sengå no når ein e preg for å sova bedre. Har du sitt på nokon eller venta du te bebi e født evt?

Jeg vurderer å kjøpe cosyfix ammepute, da jeg har hørt mye positivt om den. Men, er litt usikker siden den virker litt hard og annerledes enn de andre ammeputene. Ingen som har noe personlig erfaring med den?

Jeg har cosyfix og elsker den :D
Hadde ikke med frøkna, men testet den på sykehuset med henne. Hun lå veldig fint på den.

Kjøpte den aldri siden jeg arvet et par "standard" ammeputer med slike kuler i, som jeg endte med å ikke bruke:p bruker de i senga nå mellom beina;)

Genial som ammepute syns jeg, men den er ikke like allsidig som bbhugme som kan brukes både lengre og til flere ting. Så om jeg skulle kjøpt meg en, så tror jeg heller jeg hadde gått for den :)

Har brukt mybreastfriend sin(i tvillingstørrelse da) og den er veldig god! Hørt mye bra om bbhugme også, skulle egentlig kjøpe den sist men så fikk vi den andre gratis

Back
Topp