Gravidbukser

Lillemy93

Forelsket i forumet
Hei dere :) har lagt min elsk på slike trikotbukser, men sliter med å finne noen fine i nøytrale farger, ofte er de veldig mye mønster på, farger eller rett og slett litt feil passform og blir slappe osv.. Har dere noen tips til fine og behagelige bukser? Gjerne jeans også :) har en fra hm men liker den ikke så godt, føler den siger ned.. Legger ved et bilde av en slik trikotbukse jeg mener, den er fra hm men utsolgt i fargene jeg vil ha..ImageUploadedByBV Forum1470341358.284603.jpg

Jeg har også en bukse fra HM som siger ned, men har flere andre derifra som ikke er sånn og som er bra :) Kan være verdt det å kanskje kjøpe en annen type derfra :-) Har dessverre ikke peiling på hvor de selger sånne bukser du viser til på bildet :/

Hei dere :) har lagt min elsk på slike trikotbukser, men sliter med å finne noen fine i nøytrale farger, ofte er de veldig mye mønster på, farger eller rett og slett litt feil passform og blir slappe osv.. Har dere noen tips til fine og behagelige bukser? Gjerne jeans også :) har en fra hm men liker den ikke så godt, føler den siger ned.. Legger ved et bilde av en slik trikotbukse jeg mener, den er fra hm men utsolgt i fargene jeg vil ha..Vis vedlegget 190027

Om du vet størreslse, så kan du bestille på nettet! De har større utvalg i farger og størrelser det :)

Jeg har også en bukse fra HM som siger ned, men har flere andre derifra som ikke er sånn og som er bra :) Kan være verdt det å kanskje kjøpe en annen type derfra :-) Har dessverre ikke peiling på hvor de selger sånne bukser du viser til på bildet :/

Hmm.. Kanskje jeg skal gi hm en sjanse til da, liker hvordan buksen ser ut, er bare at den glir ned.. Men ofte er det jo litt forskjellig stoff i de forskjellige fargene på jeans, så kanskje jeg skal prøve en annen farge :)

Hei!

Jeg kjøpte en lignende i helt sort på Cubus her om dagen :) Var til og med på salg - og kjempegod på!

Jeg syns de buksene på hm sklir så fort ned, må liksom gå å dra opp buksa hele dagen.. Fler som har opplevd det?

Jeg syns de buksene på hm sklir så fort ned, må liksom gå å dra opp buksa hele dagen.. Fler som har opplevd det?
Akkurat det som er problemet, er fine på men orker ikke å gå og dra opp buksa hele tiden.. Og ikke er det mulig å ha belte på heller :(

Kjøpt 3 bukser fra HM og det er stor fare for at jeg aldri vil slutte å bruke dem :O :) Super digge ! Jeg er ganske tynn, tok en sånn skinnyvariant, sitter som bare rakkern :)

Syns sånne jeans-gravidbukser har lett for å bli sånn, spesielt om magefeltet er litt kort. Nå er generelt jeans sånn for meg uansett, har vel feil kroppsfasong :p

Bedre med en bukse som har litt løsere fasong, som holdes oppe av et elastisk magefelt som gjerne dekker hele magen. Deeeilig!

Kjenner det blir en tur på kjøpesenteret i morgen og gå til anskaffelse av gravidbukser. Nå orker jeg ikke stramme bukser lenger - til og med joggebuksa begynner å bli ubehagelig nå!

Jeg kjøpte de skinny jeansene til H&M - jeg elsker dem! Kan vanligvis ikke fordra skinny jeans, men disse er myke og stretchy. For ikke å snakke om den fantastiske følelsen å ikke ha noe som strammer tvers over livmora ;)

Jeg kjøpte de skinny jeansene til H&M - jeg elsker dem! Kan vanligvis ikke fordra skinny jeans, men disse er myke og stretchy. For ikke å snakke om den fantastiske følelsen å ikke ha noe som strammer tvers over livmora ;)
Så enig!!! :D Bortsett dra at jeg alltid har elsker skinny jeans :p

Jeg kjøpte en gravidleggings fra Jollyroom som de sa det var stretch i, og at den ville passe allerede i uke 15. Når jeg fikk den, var den så stor over magen og løs i bena at jeg måtte sette strikk øverst..

Et tips er Zalando. De har masse mammaklær i alle prisklasser och nesten alltid masse fint på salg. De har også en egen kolleksjon som er helt grei hvis man er lei av å bare finne basicting på HM.

Back
Topp