Utrolig irriterendeGaaah
Junior barneklær sendes sms dagen etter bestilling å sier de er utsolgt for varene å jeg får de da ikke
De ligger fortsatt i nettbutikken
Blir så irritert på sånt. Dårlig altsp
Da får de jo fjerne det fra nettbutikken!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig irriterendeGaaah
Junior barneklær sendes sms dagen etter bestilling å sier de er utsolgt for varene å jeg får de da ikke
De ligger fortsatt i nettbutikken
Blir så irritert på sånt. Dårlig altsp
Og god kveldGod formiddag til deg også![]()
Så trist å høre at du plages sånnJafår ikke sove gjennom smertene
![]()
Vrien å få i søvn?Soving var oppskrytt i dag..
Hva fikk han?Ja elsker pakker. Og storebror skulle hjelpe å sjekke ut hva som var kommet
![]()
Må gjøres,liten bil og fått med veldig mye ekstra etter tømming av husFlinke dere er![]()
Ligger der 6 t etterpå sms også..... altså over ett døgn etter jeg bestiltwUtrolig irriterende
Da får de jo fjerne det fra nettbutikken!!
På dagtid i dag ja.. Tror ho sovner greit nå daVrien å få i søvn?![]()
Så flott. Flink du erJeg går lange turer i skogen og veldig ulent terreng.
2 timer 2-4 kvelder i uken
Håper det ble en fin tur på fjelletVært en tur på butikken
Ryddet litt mr
Snart skal vi på skogs/fjelltur
Innedag er kjipt jaHer har det høljet ned i dag, men nå lysner det opp så da skal vi prøve å få til en gåtur. Kjedelig å sitte inne en hel dag..
Det gjør du sikkertDet merkes at jeg jobber fulltid jeg har begynt å trene, jeg faller lenger og lenger ned på listen
Ikke sikkert jeg klarer topp 25 denne måneden
Stas med pakkeFått pakke idag med masse klær til storebror til barnehagestartså gøy
.
Det så du vel det bleHåper det ble en fin tur på fjellet![]()
Tok en liten oppryddning i klærne til frøkna her om dagen. Plutselig fant jeg en bukse i str 62Ho ville vel bare hjelpe tilfikk ikke gjort mye av det jeg planla i dag jeg heller. Må rydde i klærne til vesla snart, ho vokser forferdelig fort !
Vi har det fintHvordan går det med dere?Hatt en fin tur med den nydelige rosa vognen din
![]()
Jeg har akkurat begynt å prøve. Jeg kommer vel ikke opp på topp 100 engangDet merkes at jeg jobber fulltid jeg har begynt å trene, jeg faller lenger og lenger ned på listen
Ikke sikkert jeg klarer topp 25 denne måneden
Den ble kansellert da È plages med magen i dag..God gåtur til dere