Hvordan går det med dere?Her har det høljet ned i dag, men nå lysner det opp så da skal vi prøve å få til en gåtur. Kjedelig å sitte inne en hel dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med dere?Her har det høljet ned i dag, men nå lysner det opp så da skal vi prøve å få til en gåtur. Kjedelig å sitte inne en hel dag..
Takk, den har ikke vært så verstØnsker alle en super dag!
HahaGikk på Coop idag med et mål, nemlig cola zero.
Kommer meg til brusen og ser
2 for 32 kr 1,5 l
Tenker å ja så bra! Snur meg og ser
2 for 30 2 l
Så lurte litt på om de kunne være seriøse, dro med meg 2 colaer (selvsagt 2 liter!) og lurte på om det er mange som kjøper 1,5 l
Jaja...tidlig i mnd. enda da. Hva trener du forresten? Ønsker å være med i trekning av vesken ja?Det merkes at jeg jobber fulltid jeg har begynt å trene, jeg faller lenger og lenger ned på listen
Ikke sikkert jeg klarer topp 25 denne måneden
Så braTakk, den har ikke vært så verst![]()
Jeg går lange turer i skogen og veldig ulent terreng.Jaja...tidlig i mnd. enda da. Hva trener du forresten? Ønsker å være med i trekning av vesken ja?![]()
Så braDet står øverst på kjøpslista![]()
Ja det ble vannskelig når lille frøkna krabba i veienLett for det om det er mye å ta tak i
Ho ville vel bare hjelpe tilJa det ble vannskelig når lille frøkna krabba i veien![]()
Så stasFått pakke idag med masse klær til storebror til barnehagestartså gøy
.
God gåtur til dereHer har det høljet ned i dag, men nå lysner det opp så da skal vi prøve å få til en gåtur. Kjedelig å sitte inne en hel dag..
Fortsatt ligger varene i nettbutikken.. er det muligEnig, kjempe irriterende...
Hvor ligger du nå da?Det merkes at jeg jobber fulltid jeg har begynt å trene, jeg faller lenger og lenger ned på listen
Ikke sikkert jeg klarer topp 25 denne måneden
Pakke er gøyFått pakke idag med masse klær til storebror til barnehagestartså gøy
.
Hurra for omtenksom mannJeg elsker mannen min.
Han kjenner meg godt nok til å vite at
1) jeg har tenkt å ta en dusj før folket kommer
2) en halvtime før de kommer blir det til "jeg hadde jo tenkt å dusje. Men det ble det ikke tid til. Saltvannspray i håret og sminke får gjøre nytten"
Så derfor sitter jeg nydusjet nå
Mannen sa at om jeg skulle ta en dusj burde jeg ta den nå. Og det hadde han jo rett i![]()
Flinke dere erGod dag
Vi rydder
Tømt en bil og prøver å se hvor mye vi får med oss ned igjen...
Ja alltid gøy med pakkerSå stashvordan går det med lille da?
Ja elsker pakkerPakke er gøy