Hahaha!!! Den festen!Vet ikke om de har oppe på sus. Men nede har de iallefall. Der har de et rom med badekar og. Ser for meg badekar og lystgass. Hihi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha!!! Den festen!Vet ikke om de har oppe på sus. Men nede har de iallefall. Der har de et rom med badekar og. Ser for meg badekar og lystgass. Hihi.
Hæ? Sommer? Den var ferdig i juniHar hatt lyst på badekar hver gang, aldri fått. Så regner ikke med at jeg får det denne gangen heller, siden det er midt på sommeren![]()
HeheHæ? Sommer? Den var ferdig i juniDessuten er vi nå kommet til august og tror (kanskje) at der ikke er restriksjoner på åpne badekar osv? Krysser fingrene for at du får det i hvertfall!
![]()
Bare ett rom nede med badekar?Vet ikke om de har oppe på sus. Men nede har de iallefall. Der har de et rom med badekar og. Ser for meg badekar og lystgass. Hihi.
Eh...ble plutselig glad for at jeg skal føde i 1. og ikke på fødeloftet i 7HHehehåper også jeg får det. Når jeg fødte for 8 år siden på sommeren, fødte jeg på innskrivingsrommet i en undersøkelsesstol
var fullt.. Ble sendt rett på gangen for å ligge der noen timer. Ikke noe luksus med andre ord
![]()
Det var helt folketomt på føden på mandag. Personellet satt og slappet av og det var ikke en eneste gravid å se. Det var i første etasjen. Så ikke hvordan det var i syvendeHehehåper også jeg får det. Når jeg fødte for 8 år siden på sommeren, fødte jeg på innskrivingsrommet i en undersøkelsesstol
var fullt.. Ble sendt rett på gangen for å ligge der noen timer. Ikke noe luksus med andre ord
![]()
Hehe hørtes veldig greit utBare ett rom nede med badekar?
Jeg fødte nå i juli, supte vel på lystgass fra tre om natten til halv tolv på dagenmed noen runder badekaret. Veldig grei kombinasjon igrun!
Hahaha. Festen tar nok brått slutt når de verste riene starterHahaha!!! Den festen!Tror vi tralala...til vi tviholder på gassen og innser at ting er "litt" annerledes med rier
![]()
![]()
De kan ikke tilby om utluftningen er for dårlig. Lystgass er ikke farlig av og til, men skadelig å puste i den hver dag for de som jobber der.For noe tull at kk ikke tilbyr det.
Hadde vi bodd litt nærmere Voss hadde vi dratt der. Min svigerinne bor på Osterøy og har født to av tre på Voss. Jaja.. Får klare oss uten![]()
Dette var i 1 etasjeEh...ble plutselig glad for at jeg skal føde i 1. og ikke på fødeloftet i 7H![]()
Hørtes bra ut!Det var helt folketomt på føden på mandag. Personellet satt og slappet av og det var ikke en eneste gravid å se. Det var i første etasjen. Så ikke hvordan det var i syvende![]()
Dette var i 1 etasje![]()
Men det var veeeeeldig mange som fødte de dagene rundt der. Hun jordmoren jeg hadde, hadde tatt imot 3 jenter rett før hun tok imot mi kl 4 på natten. Så det gikk unna kan du si