Vask av klær

Hehe, jeg pleier å kalle mamma for Blendatornadoen fordi hun alltid er på jakt etter klær som hun kan vaske :)

Dem bor i Nord, så jeg kan ikke levere det til henne, men hun kommer på besøk til oss før jul, så da får hun nok oppgaven med å vaske og brette alt babytøy ja...

Svigermor bretter klær hvis vi har noe hos oss når hun sitter barnevakt :p sier hun må ha noe å gjøre. Så mye har jeg aldri kjedet meg, gitt :D

Det skal jeg og gjøre! Leverer alt nytt og alt etter storesøster, vognposer og vogn hos henne. Tror hun syns det er litt stas også :)
Hehe, jeg pleier å kalle mamma for Blendatornadoen fordi hun alltid er på jakt etter klær som hun kan vaske :)

Dem bor i Nord, så jeg kan ikke levere det til henne, men hun kommer på besøk til oss før jul, så da får hun nok oppgaven med å vaske og brette alt babytøy ja...

Elsker at jeg ikke er alene om dette altså damer!!! Turte neste ikke skrive det haha...

Og Blendatronen I love it!

Bruker økologisk vaskemiddel fra sonette, uten parfyme osv. Vasker nermere termin, det er kosejobb når man går og venter;) gleder meg til å ta fram alt smått igjen, klarer nesten ikke vente!!

Her skal detikke gjøres før ganske nære termin :)

Jeg vil gjøre alt det selv, gleder meg masse til å organisere alt og brette masse klær og fikse babyens ting osv :) <3 Åå jeg kan nesten ikke vente !

Venter til nærmere jul. Har ikke kjøpt en eneste ting til babyen, foruten vogna:p han kommer til å arve endel, men selvfølgelig endel nytt. Dette blir jo et vinterbarn, så han blir kledd i mye ull:)

Kommer til å vente med å vaske klær :) greit å vente til man har fått en del og har steder å plassere klærne :) Blir i desember eller evt i januar.

Har sluttet helt med tøymykner, og anbefler dere andre til å slutte og :) Bare masse parfyme og ødelegger klærne. Eddik er supert (Y)

Med en gang vi får vite kjønnet på oul, så skal vi finne frem babyklær fra boden og begynne redebygging! Gleder meg såååå! Vi vasker med vaskemiddel uten parfyme.

Back
Topp