Ja godt det også. Her er det ferie endaAlt brahverdagen er tilbake og det er helt greit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja godt det også. Her er det ferie endaAlt brahverdagen er tilbake og det er helt greit!
Så koselig daBle plutselig dyreparken i morgen da![]()
Det er innaforJeg er litt her og der.. Redebygging gjør at jeg blir litt fra ærende til tider![]()
Sånn di ikke spiserHva sto på menyen?![]()
Ja nå er du detJeg er her!![]()
Er mye jobb det der jaFy søren så mye mat det er i en full fryser!
Og hvor mye jobb det er å liste opp og finne priser på det.
Trekk fra egenandel og spørs om ikke timeprisen på jobben er dårlig....
Veldig mye.Er mye jobb det der ja
Stemmer detJeg er i perm.
Mann og barn har fortsatt ferie.
Dere daStemmer det![]()
Hva ser du på?Jeg er litt her og litt serie titting
Har gjort et en gang selvVeldig mye.
Jeg skal ikke ha ferie i år da jeg går ut i perm om 18 dagerDere da?
Aha. Gleder hun seg til lille kommer?Jeg skal ikke ha ferie i år da jeg går ut i perm om 18 dagerJobber 60% frem til da
Tar en liten ferie med datteren vår da siden jeg ikke har fått vært med hun når hun har hatt fri fra bhg
![]()
Får håpe dere får litt så dere kan erstatte noe av maten i hvert fall. Men selve fryseren da, virker den fortsatt?Litt, det er derfor denne jobben må gjøres. Ikke bare kaste, men liste opp hva og finne priser. Men 3000 i egenandel så det er ikke sååå mye vi får igjen sa
Edit, eller, vi summerer til ganske mye, så får vi se hva de sier da.
Ho er bare 7,5 mnd. Lurt tips å få tak i bøker. Tror jeg har noe liggendes også faktisk..Å hvor gammel er barnet? Jeg har lånt denne på biblioteket for å få noen råd og tips til vår 4 åring nåVis vedlegget 189677
Stranger thingsHva ser du på?
Må du sove godt3 innlegg til så tar jeg kvelden
Joa men må nok få noen ekstra eventuelt sette av lister på nøyaktig hva som skal kjøpes innHar du noen hobbyer da?
Selve fryseren virker. Så lenge den ikke er ødelagt av lukt. Håper det går bra. Det var trolig tordenvær som slo ut jordfeilbryteren, skadet derved ikke utstyret men maten tinteFår håpe dere får litt så dere kan erstatte noe av maten i hvert fall. Men selve fryseren da, virker den fortsatt?