Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UFF daEtter en fin dag på sjøen har vi fått bilturen fra helvete på vei hjem
Lille J fikk jordbær, hadde mageknipe i båten, sovna, men nå er det tilbake
Har hylt sammenhengende i 45 min. Stakkars lille frøkna mi.
Det kan hendeMer enn meg
Ja er en Volvo v 60 vi skal se på ogsåDet får du ikke i asx. Jeg fikk plass til emmaljunga vogna når hattehylla er fjernet. Ikke bagdelen, men med sportdelen. Men da er bagasjerommet stappa.
Sjekk ut volvo v60? Min har 650l bagasjerom. Det er mer enn dobbelt av asx
Jepp, tiden går fort.
Dette er denne måneden vi endelig får de to minste i samme barnehage![]()
Huset er minst like mye kaos.Håper dere har fått gjort alt dere skulle
God bedring til mannen!
Ååja. Men sier de du skal slappe av siden du er gravid da?Når man produserer mindre insulin så virker insulinet bedre når man er aktiv, så mange med diabetes type to kan spise og trene seg frisk![]()
Ga seg heldigvis nåUFF da
Stakkars lillw
Alt bra med F i bhg?Ojoj, lykke til![]()
Liker v60 bilene. Mye bil for pengeneJa er en Volvo v 60 vi skal se på også
Ja er nok detLiker v60 bilene. Mye bil for pengene
Svogerpoeng daJa er nok det
Svoger digger volvo
Vonde kynnere og null slimpropp, så måtte også være obs på om de blir vondere, om de varer lengre osvÅåja. Men sier de du skal slappe av siden du er gravid da?
Huff stakkars ❤Etter en fin dag på sjøen har vi fått bilturen fra helvete på vei hjem![]()
Lille J fikk jordbær, hadde mageknipe i båten, sovna, men nå er det tilbake![]()
Har hylt sammenhengende i 45 min. Stakkars lille frøkna mi.
Er du langt på vei nå?Vonde kynnere og null slimpropp, så måtte også være obs på om de blir vondere, om de varer lengre osv
29+2 så han kan godt være inne i ihvertfall 9 uker til.Er du langt på vei nå?
Da skal han bare holde seg inne der leeeenge29+2 så han kan godt være inne i ihvertfall 9 uker til.
9 lange kjedelige uker![]()
Nei :/ Men det er noe vi må endre på for at vi skal få det innvilget, så håper det får daFår dere ikke lån?