i morgen skal eg ta min første glukosebelastningstest. Greit å få sjekka det. Men for dåka så har gjort da før; bør eg halda meg vekke frå sukker/ frukt/Youghurt i heile dag for å få best mulig testa? Eller berre itte eit visst klokkeslett? Har fått beskjed om å fasta frå midnatt.
Da eg grua meg mest te å ta ta 2 blodprøva på samme dag... Eg e ikkje glad i sprøyte!!!
Når eg va på ul sist så va da fysta legen sa te meg om eg hadde tatt glukosetest! Og ho masa om da under heile ul. Skjønna at det er viktig, men det var litt kjipt at berre ho såg på meg so tenkte ho at eg såg nok ut so ei so burde ta den testen... Har nokon kg for masse men e ikkje orntlig overvektig liksom.. Min fastlege har ikkje nevnt da på kontroll før, men satt opp time siå han hadde fått beskjed hos ul legen..
Da eg grua meg mest te å ta ta 2 blodprøva på samme dag... Eg e ikkje glad i sprøyte!!!
Når eg va på ul sist så va da fysta legen sa te meg om eg hadde tatt glukosetest! Og ho masa om da under heile ul. Skjønna at det er viktig, men det var litt kjipt at berre ho såg på meg so tenkte ho at eg såg nok ut so ei so burde ta den testen... Har nokon kg for masse men e ikkje orntlig overvektig liksom.. Min fastlege har ikkje nevnt da på kontroll før, men satt opp time siå han hadde fått beskjed hos ul legen..

Drikken va ikkje ekkel i da heila. Dei hadde ein drikk med sitronsmak. Kjente meg litt småuggen på venterommet men da va nok ein blanding av drikken, tom mage og trøtt. So no har eg sove nokon tima og da va digg! Får ikkje svar før på fredag...
men fikk heldigvis sitte på et rom alene og slappe av de 2 timene, så gikk egentlig greit. Fikk heller ikke svar, får se om jeg får det eller om d bare blir sendt til jordmor. Selve stikkingen er ingen problem for min del ☺