Et helt halvår

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Las den ferdig i dag, begynte å lese den på lørdag. Ikke sett filmen. Å jeg syns slutten var såå teit! Å det ødela hele dagen min! Har vært sur og skikkelig lett til å ta til tårene i dag. Pælma boka veggen når jeg var ferdig! Var så sint å lei meg!! Tenk at jeg kan bli så følelsladd av ei dum bok! Burde stå advarsel på slike bøker. " Bør ikke leses av hormonelle gravide damer "!!

Flere som kan bli så påvirka av noe som virkelig betyr så lite?!

Kan være en trøst at den er like trist selv om man ikke er hormonell...
Egentlig tror jeg nok jeg hadde reagert ganske likt uansett ja :p men herregud! Jeg ble så skuffa! Orker ikke se filmen en gang nå! Vet ikke om jeg vil lese Etter deg boka en gang.

Filmen er fantastisk! Hele salen hulket, ink hun hormonelle her. Etter deg er enda bedre. Men nå elsker jeg sånne bøker da :)

Egentlig tror jeg nok jeg hadde reagert ganske likt uansett ja :p men herregud! Jeg ble så skuffa! Orker ikke se filmen en gang nå! Vet ikke om jeg vil lese Etter deg boka en gang.
Jeg gråt i 1 uke etter å ha lest boka!! (Var gravid da, men visste det ikke). Etter deg måå du jo lese, den er så bra! Var på kino og så filmen og tvang kjæresten med, og han syns den var veldig veldig bra! Alle i salen gråt, meg inkludert :p haha

Jeg gråt i 1 uke etter å ha lest boka!! (Var gravid da, men visste det ikke). Etter deg måå du jo lese, den er så bra! Var på kino og så filmen og tvang kjæresten med, og han syns den var veldig veldig bra! Alle i salen gråt, meg inkludert :p haha

Jeg er mest sur! Sur for at det gikk sån. At han lot henne få følelser å slikt. Å sur for at det ikke gikk slik jeg ville :p
Må vel få tak på den andre boka. Men filmen vet jeg ikke om jeg orker før etter graviditet å nybakt mamma hormoner! Jeg kommer jo til å lage basseng rundt meg :p

Jeg vet!! Ble også dritsur!! Men les neste, det er verdt det :) har sitt filmen og, men syns bøkene er bedre!

Jeg trodde av overskriften at det var noe svangerskapsrelatert for det føles jammen meg som et laaaaangt helt halv år før vi er i januar :dead:

Jeg vet!! Ble også dritsur!! Men les neste, det er verdt det :) har sitt filmen og, men syns bøkene er bedre!

Jeg trodde av overskriften at det var noe svangerskapsrelatert for det føles jammen meg som et laaaaangt helt halv år før vi er i januar :dead:

Ja :p det er et helt langt halvår ;) men i vårt tilfelle er et halvår nok! Heldigvis!

Jeg er mest sur! Sur for at det gikk sån. At han lot henne få følelser å slikt. Å sur for at det ikke gikk slik jeg ville :p
Må vel få tak på den andre boka. Men filmen vet jeg ikke om jeg orker før etter graviditet å nybakt mamma hormoner! Jeg kommer jo til å lage basseng rundt meg :p
Jeg det jo fordi jeg ble lei meg, men mest fordi jeg ble sur :p :( haha

Jeg gråt av boken da jeg ikke var gravid, men det kom ikke en eneste tåre da jeg så filmen som gravid :p ikke vet jeg hvorfor, men filmen var bra i alle fall!

Jeg kan kjempe mot tårene hvis jeg hører en fin sant, ser noe søtt, leser noe som er litt trist, ser noen som blir veldig glade.. Ja, hormonene har slått skikkelig til rett og slett :p

Jeg har akkurat begynt på Etter deg, og er forløpig ikke imponert altså. Den første boka var jo såå bra. Og til og med filmen levde opp til forventningene! :)

Jeg har akkurat begynt på Etter deg, og er forløpig ikke imponert altså. Den første boka var jo såå bra. Og til og med filmen levde opp til forventningene! :)
Jeg syns ikke Etter deg var noe bra første gang jeg leste den, men andre gangen likte jeg den veldig :p

Morsomt at du leste den en gang til etter at du ikke syns det var så bra! :D den begynner å bli litt bedre nå, nærmer meg halvveis. :)
Haha ikke sant :p Nei, men jeg leste den så fort den første gangen fordi jeg ville vite hva som skjedde osv, men andre gang leste jeg den sakte og da fikk jeg mer med meg av det som skjedde, og likte den bedre da :)

Ligger denne filmen på Netflix eller hbo?
Noen som vet?

Jeg satt å hylgrein når jeg så filmen, så leste jeg boka etterpå og satt å grein ganske godt da å :-) hadde sikkert gjort det samme uten hormonene å :-p

Back
Topp