Kos dere masseAugusten begynner bra i Trondheim. Nå skal vi snart en tur ut å nye finværet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere masseAugusten begynner bra i Trondheim. Nå skal vi snart en tur ut å nye finværet![]()
Hehe, krysser fingre for at ukene flyr fortHuff. Kan føle, jeg er enormt utålmodig i dette svangerskapet altså. Har bestilt meg en tur på TUL for å vente litt kortere tid til første "sjekk" liksom, men nå er det jo så stadig laaaaang tid til fredag neste uke...
Dette blir lange 32 uker kjenner jeg.![]()
Uæææhh!!Satt han til å dra på edderkopp jaktfant en diger en på badet mens jeg satt på do. Hylte og løp ut med buksa nede på knærne "æææh DYYYR PÅ BADET"
Hva skal dere der?På vei til lom
Takk, det samme til degØnsker alle en fin august!![]()
Det gjør jeg ogsåUæææhh!!hater de ekle dyra!
Veldig fint der jaÅ det er så fint derGod tur
![]()
Kose ossHva skal dere der?![]()
Hadde reagert på nøyaktig samme måteDet gjør jeg ogsåså mye at jeg ikke rakk å få på meg buksa
![]()
Hørtes deilig utKose oss![]()
Hva skal dere grille?På vei hjem fra lom
Grilling står på planen når vi kommer hjem
Var det ogsåHørtes deilig ut![]()
Litt av hvert som vanligHva skal dere grille?![]()
Men over plass 25 i august da...Tror jeg bare skal skravle mindre jeg
Ingen på topp som vinner lenger ser jeg
Den der trenger jeg som meg-veske. Har stelleveske i svart og hvit. Den det er til meg når jeg begynner på jobb igjen....Vært inne og sett på premiene...
Hmmmm....
Trenger jeg en stelleveske i en annen farge
Den er jo så utrolig fin og god![]()
Den er veldig fin å bruke som bare veske, ja.Den der trenger jeg som meg-veske. Har stelleveske i svart og hvit. Den det er til meg når jeg begynner på jobb igjen....