Skravletråd juli 2016

Vi er slappe idag. Ferien er slutt og imorgen er det jobb og bhg på oss alle. Og både i går og idag regner det masse, så vi er bare inne. Føler en blir litt rastløs. :( Det ble så abrupt forandring fra å være ute hele dagene når vi var på hytta til å bare være inne og ikke "komme igang" om dagene.
Hvordan har dere det da? :)
Vi har det fint, baby plages litt med luft i magen så det er greit å være på ferie å få litt bære hjelp ;)
Velkommen til hverdagen håper dere får en rolig start. :)
 
Bra her
Der da?
Alt er fint. Baby har litt luft i magen tidvis men ellers fint. Alle vil bære og trille så hun lærer aldri å sovne av seg selv. Jaja det blir vel når vi kommer hjem
Er dere på ferie fortsatt?
 
Hei :) hvordan går det med dere? :)
Her går det fremover, uke 29+0 idag gleder meg til å bli normal igjen ;)
Det går unna, snart er han her :)

Jeg kommer meg. Sliter litt med bekkenet fortsatt og kroppen kjenner at jeg har hatt en hard runde. Ellers så kjenner jeg at hodet mitt har veldig godt av ferien jeg har godt av å ikke sitte hjemme å tenke på det som skjedde
 
info om topp 100:

Trekning kommer i løpet av mandagen.
Topp 100 august blir lagt ut noe seinere enn vanlig for jeg må få en ting bekreftet først ;)
Meeeeeen, det kan lønne seg å holde ett høyere tempo enn i juli, samt starte nye tråder ;)
Og jeg som hadde tenkt å samle pokemon og baller i 2 timer imorgen :p
 
Det går unna, snart er han her :)

Jeg kommer meg. Sliter litt med bekkenet fortsatt og kroppen kjenner at jeg har hatt en hard runde. Ellers så kjenner jeg at hodet mitt har veldig godt av ferien jeg har godt av å ikke sitte hjemme å tenke på det som skjedde
"bare" 76 dager igjen til termin ;)
Og heldige meg skal på glukosebelastning om 8 timer.

Tar nok en stund før kroppen din får normalisert seg etter noe sånt men det blir bedre etterhvert :)
Herlig å få hvert på ferie da :)
 
Vi har det fint, baby plages litt med luft i magen så det er greit å være på ferie å få litt bære hjelp ;)
Velkommen til hverdagen håper dere får en rolig start. :)
Tror nok det bli "pang på" imorgen :p men jeg har uansett maks 8 uker på jobb igjen og da skal jeg ha nesten en uke fri i starten på september også :)
Så får vi se om jeg blir sykemeldt pga vond rygg og mye kynnere... :(
 
info om topp 100:

Trekning kommer i løpet av mandagen.
Topp 100 august blir lagt ut noe seinere enn vanlig for jeg må få en ting bekreftet først ;)
Meeeeeen, det kan lønne seg å holde ett høyere tempo enn i juli, samt starte nye tråder ;)
Oi dette blir gøy :) Jeg er mer enn klar for august :)
 
God morgen!
Føles rart å være våken den her tiden på døgnet :eek: men er det jobb så er det!
Håper dere alle får en strålendes dag :D
 
Back
Topp