Nei :(

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Blødde jo litt mandag og nå idag har jeg litt brunt i trusa. På vei til legevakta nå etter kveldsvakt for å sjekke. Er så spent/nervøs - frykter det verste og håper på det beste... Dette er ikke noe gøy :(
 
Huff.. Ikke noe god følelse. Satser på det ikke er noe alvorlig så lenge det ikke er friskt blod. Sender deg en klem <3
 
Krysser fingrene for deg!
 
Takk! Sitter og venter nå. Satser på at det er rester fra sist jeg blødde litt, men har en dårlig følelse. Har aldri blødd før i svangerskap som har gått bra. Får se. Sitter her med delvis godt mot :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1469913713.372139.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1469913713.372139.jpg
    88,5 KB · Visninger: 168
Last edited:
Takk! Sitter og venter nå. Satser på at det er rester fra sist jeg blødde litt, men har en dårlig følelse. Har aldri blødd før i svangerskap som har gått bra. Får se. Sitter her med delvis godt mot :)

Vært inne enda?
Tenker på deg her jeg sitter, lurer fælt på hvordan det går:shy:
 
Ventet leeeenge. Var så heldig å få tidenes kuleste lege som overtalte de på akutten om å ta meg inn. Venter på akutten nå på å ta hcg og UL. Det er mange som kommer inn akutt idag så blir ikke akkurat prioritert... Men har full forståelse for det. Så kan bli en lang natt. Tusen takk jenter, oppdaterer. Er så spent på om det lille hjertet slår!
 
Var inne nå. Det var TO hulrom hvor de kunne se plommesekk i kun den ene. . De kunne ikke se noe hjerteaksjon, men det var ifølge dem helt normalt siden det var såppass tidlig. De kunne ikke si noen ting sikkert. De kunne ikke garantere om en av de kunne klare seg, men de kunne ikke utelukke at begge kunne klare seg. Men jeg forsto det som at det mest sansynlige var at det var en graviditet aom var gått til grunne og at den andre så normal ut. Skal ta en hcg-prøve nå og en til om et par dager. Er helt sjokkert, men samtidig lettet for at det fortsatt er håp og ikke noen grunn til å tro at den ene graviditeten ikke er normal <3
 
Last edited:
Åååh, så bra at du dro på legevakten! Krysser alt jeg har for at den spira som er igjen, klarer seg. Tenker på deg, klem.
 
Woow :) jeg skal krysse fingrene for deg :D
 
Woow :) jeg skal krysse fingrene for deg :D

Takk folkens! Så søte dere er ;) Ja det er ifølge dem ikke noen grunn for å tro at det alt ikke var som det skulle med den ene. Er veldig glad for at jeg dro, selvom jeg kjenner dagvakta idag er litt tung etter 3 timers søvn. Men absolutt verdt det, den usikkerheten er ekkel!
 
Takk folkens! Så søte dere er ;) Ja det er ifølge dem ikke noen grunn for å tro at det alt ikke var som det skulle med den ene. Er veldig glad for at jeg dro, selvom jeg kjenner dagvakta idag er litt tung etter 3 timers søvn. Men absolutt verdt det, den usikkerheten er ekkel!

Man skal alltid høre på kroppens signaler :) du kjenner deg best selv ;) usikkerheten e ekkel, men du skal tenke at dette går rette veien <3
 
Dårlige nyheter. De ringte meg fra gyn nå og sa at de burde kunne ha sett fosteranlegg i uke 5+3. (Måtte spørre direkte) Så da er det vel ikke sørlig gode nyheter alikevelselvom hcg lå på 1600. Uansett takk for svar folkens :)
 
Dårlige nyheter. De ringte meg fra gyn nå og sa at de burde kunne ha sett fosteranlegg i uke 5+3. (Måtte spørre direkte) Så da er det vel ikke sørlig gode nyheter alikevelselvom hcg lå på 1600. Uansett takk for svar folkens :)
De tenker ikke mye på hvor sliten man blir av sånt! Fikk du time til ny UL om en uke eller?
 
Back
Topp