Som tittelen sier
Kjente plutselig at det kom mye fra skjeden (takk og lov for truseinnlegget) og når jeg gikk på toalettet så var det brun utflod?! Noen som har hatt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt det ved tidligere svangerskap. Så kom det friskt blod etterhvert. Var tegningsblødning hos meg daSom tittelen sierKjente plutselig at det kom mye fra skjeden (takk og lov for truseinnlegget) og når jeg gikk på toalettet så var det brun utflod?! Noen som har hatt det?
![]()
Som tittelen sierKjente plutselig at det kom mye fra skjeden (takk og lov for truseinnlegget) og når jeg gikk på toalettet så var det brun utflod?! Noen som har hatt det?
![]()
Ok, ringte føden og fikk beskjed om at det hørtes helt normalt utKunne jo håpet at det var ting på gang da, men men...får prøve å finne tålmodigheten...
![]()
![]()

Kjekker om det er slim på papiret ved vært wc-tørk 
Akkurat sånn er jeg ogsåMesunner ALLE som får tegn på at ting skjer DER nede merker jeg
Jeg vil også ha tegn på at ting faktisk modnes.Kjekker om det er slim på papiret ved vært wc-tørk
![]()
Mesunner ALLE som får tegn på at ting skjer DER nede merker jeg
Jeg vil også ha tegn på at ting faktisk modnes.Kjekker om det er slim på papiret ved vært wc-tørk
![]()
Godt det ikke bare er meg som er derhadde aldri trodd jeg skulle håpe på en slimpropp
![]()
Mesunner ALLE som får tegn på at ting skjer DER nede merker jeg
![]()
Akkurat sånn er jeg ogsåHåper hvert toalettbesøk at det skal være tegn til slimpropp, tegningsblødning eller NOE!
Men nei ingen verdens ting...
Godt det ikke bare er meg som er derhadde aldri trodd jeg skulle håpe på en slimpropp
![]()
Altså, fikk ikke noen bekreftelse på at det var ett tegn eller noe. Fikk bare beskjed om at "det var helt normalt". Hun kunne kanskje slengt på at det var tegn til modning osv, men det gjorde hun ikke. Kan fremdeles ta laaaang tidHehehe, samme her!
Har så lyst at vannet bare skal poppe!![]()
. Jeg ringte føden når det skjedde og fikk beskjed om at det kan være tegningsblødning, men vet jo ikke når fødselen starter uansett
. Hadde håp om at det skulle ta seg opp, men den gang ei
. 39 +4 i dag. Venter i spenning her
. Håper det er "ordentlige" tegn for degGodt det ikke bare er meg som er derhadde aldri trodd jeg skulle håpe på en slimpropp
![]()
Oppdaget nettopp slimaktig utflod selv når jeg var på toalettet, men var ikke noe farge på det. Bare masse slim, men ikke noen propp så kan vel ikke ha vært slimproppen??? 35+6 i dag.

En kan jo håpe, men tror heller jeg skal finne tålmodigheten... Er jo litt komisk når en er skuffa om morningen fordi en har sovet på nattenHar hatt det i underkant av en uke nå, avtatt gradvis og nå er det mer slim med litt farge i (sorry detaljer). Har også hatt endel murringer, men skjer ingenting mer. Jeg ringte føden når det skjedde og fikk beskjed om at det kan være tegningsblødning, men vet jo ikke når fødselen starter uansett
. Hadde håp om at det skulle ta seg opp, men den gang ei
. 39 +4 i dag. Venter i spenning her
. Håper det er "ordentlige" tegn for deg
![]()
En kan jo håpe, men tror heller jeg skal finne tålmodigheten... Er jo litt komisk når en er skuffa om morningen fordi en har sovet på nattenErgo ingen fødsel
![]()
. Nå tror jeg at jeg skal belage meg på overtid så jeg ikke blir så skuffet
Er det jeg prøver på ogHaha Know the feeling. Nå tror jeg at jeg skal belage meg på overtid så jeg ikke blir så skuffet
![]()
![]()
Jeg har bare sett slimproppen gå hjemme EN gang. Det var 1-2 dager før jeg fødte. Så ut som en manet med røde tråder i... Pga var blod i den. Ellers så har det alltid kjedd på sykehuset.