Hva med navelen din?

Linnsi86

Glad i forumet
Min står rett ut hele tiden:-) som en vulkan.. Hehe.. Håper den går inn etter fødselen. Hva med dere?
Syntes dere det er ekkelt? Hører flere som ikke liker navlen sin eller vil ta på den under svangerskapet. ImageUploadedByBV Forum1469733011.160954.jpg

Min spratt ut i uke 19/20 allerede, jordmor mente d muligens var navlebrokk...nå stikker den egentlig mindre ut enn den gjorde for 1-2 mnd siden. Spent på hvordan den blir etter fødselen:p

ImageUploadedByBV Forum1469735774.082563.jpg

Har utovernavle fra før, men nå står den virkelig utover! Den har sunket litt inn de siste ukene, men en stund så det ganske komisk ut :p

2e1694ab6ca17a5440c7063096364dce

Har en navel som var ganske dyp før, så den har ikke klart å poppe ut. Fornøyd med det :)

Navelen min står litt ut av og til, og noen ganger er den helt på linje med resten av magen. Nevermind det massive piercingarret forresten :p20160728_225121.jpg

Navelen min står litt ut av og til, og noen ganger er den helt på linje med resten av magen. Nevermind det massive piercingarret forresten :pVis vedlegget 188963

Jeg har og fått et stort stygt piercing arr!! Er dette første gang du er gravid? Er så spent på hvordan arret vil bli når magen er liten igjen.. Håper ikke det vil være stort og stygt allid:/

Jeg har og fått et stort stygt piercing arr!! Er dette første gang du er gravid? Er så spent på hvordan arret vil bli når magen er liten igjen.. Håper ikke det vil være stort og stygt allid:/

Ja,er førstegangs. Kjedelig med de arrene,men fint lite å gjøre med!o_O Jeg hadde arr der fra før altså, da piercingen min ble revet ut,så det har bare blitt strukket veldig. "Spretter" vel tilbake igjen når magen blir en deigklump :p

Min er litt snål og ser arrene etter lapraskopien i fjor i den nå :o

image.jpeg

Navlen min er helt lik som den alltid har vært. Eneste er at når jeg drar hånda over den, er den hard. Men det er kanskje ikke så rart når huden strekkes sånn :)

Ja,er førstegangs. Kjedelig med de arrene,men fint lite å gjøre med!o_O Jeg hadde arr der fra før altså, da piercingen min ble revet ut,så det har bare blitt strukket veldig. "Spretter" vel tilbake igjen når magen blir en deigklump :p
Stemmer:) vi får vente å se, sånn er det bare ja:)

Godt med innover navle enda her. Har ikke poppet ut med de to andre heller.

Back
Topp