Hurtig-mat

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Hei! Er det noen av dere som har tips til mat man kan ha liggende som bare er å putte i seg når man er småsulten ellrr kjenner at blodsukkeret er lavt?
Jeg har enten migrene eller diabetes i forbindelse med svangerskapet,og får plutselig kjempebehov for mat fort om jeg ikke er flink nok å passe på å spise ofte.
Skal til både lege og jordmor i morgen å få sjekket litt :)

Nutrilettbarer er supre til å ha i veska, skapet eller bilen om man plutselig trenger noe :)

Pleier å ta ett eple om jeg må ha noe fort. Ellers banan, pære, knekkebrød med feks kremost, youghurt (uten sukker om du har diabetes)

Banan kan trigge hodepine/ migrene. Er plaget med det selv så prøver å holde meg unna :)

Det er bare fordi slanking ikke er anbefalt. Selve barene har ikke noe farlig i seg :)
Ok, det er bra. Spiste litt av de, rart tåler da ikke tåler noe ting. Men så plutselig leste på pakning ikke anbefalt til gravide så fikk panikk. Hehehehe. Men da får bare spise den videre så lenge det går riktig vei :)

Så lenge du ikke spiser de i stedet for mat, så er det bare å spise :) men de skal ikke være måltidserstattere.
Får ikke noe mat eller drikke i meg alt går tilbake, men prøvde meg på de og de funket på meg. Kan spise en i flere timerds tar litt og litt. :)

Back
Topp