Gul flekk

vichaa

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
ImageUploadedByBV Forum1469610900.445771.jpg Har fått et litt gult parti inni venstre håndflate. Noen som he opplevd dette før? Hva skjer?? Er 39+1 idag :/

Jeg har også inni venstre hånd. Jeg la merke til det etter ekstrem kløe inni hendene en natt. Kløen kom ikke tilbake, så jeg har bare oversett det til nå. Vet ikke helt hva det kan være?

Jeg har også inni venstre hånd. Jeg la merke til det etter ekstrem kløe inni hendene en natt. Kløen kom ikke tilbake, så jeg har bare oversett det til nå. Vet ikke helt hva det kan være?
Du har ikke ringt til jordmor eller føden? Tenkte jeg kanskje skulle ringe... Men høre her først om noen har erfaring. Jeg vet kun at gule flekker i huden kan ha med leveren å gjøre.

Du har ikke ringt til jordmor eller føden? Tenkte jeg kanskje skulle ringe... Men høre her først om noen har erfaring. Jeg vet kun at gule flekker i huden kan ha med leveren å gjøre.
Nei, jeg ringte ikke siden kløen forsvant :o men vurderte det.. Du klør ikke? For svangerskapskløe kan jo ha noe med leveren å gjøre tror jeg..

Dersom det er noe relatert til leveren, er som oftest første tegn gulhet på hviten i øynene. Svangerskapskløe er symptomatisk utifra stoffer fra lever/galle. Hvis jeg var usikker, ville jeg ringt føden. Jeg klødde som besatt i hender plutselig i forrige uke, var da tydeligvis en allergisk reaksjon på noe. Man er ekstra utsatt for pigmentforandringer i huden som gravid, kan se slik ut som på bildet? Men uansett, jeg ringte føden, angrer ikke på det, de er der kun for å hjelpe oss. Så ring om du ikke slår deg til ro med at det ikke er noe!

Jeg rinte jordmoren min igår. Hun hadde aldri vært borti noe slikt før. Det skal sies at den gule flekken forsvant ila. dagen, så nå er jeg ikke bekymret lenger. Skulle den derimot komme tilbake så skulle jeg kontakte legen min :)

Back
Topp