Skrekkens morning..

Frk.humle

Betatt av forumet
våknet i dag tidlig å gikk på do. Hadde blødd gjennom trusen og buksen! Var ikke ferskt blod, mer brunt. Det dryppet i toalettet også ( beklager detaljer) Fikk full panikk å ringte opp på KK, fikk komme på kontroll og de tok ul! Ett fantastisk hjerte banket å alt så fint ut ❤️
Fant ikke ut hvor blødningen kom fra heller. Er 15+3! Så deilig å vite at alt ser bra ut :-) Håper bare det holder seg slik :-)
Noen andre som har blødd rundt disse tider i svangerskapet?

våknet i dag tidlig å gikk på do. Hadde blødd gjennom trusen og buksen! Var ikke ferskt blod, mer brunt. Det dryppet i toalettet også ( beklager detaljer) Fikk full panikk å ringte opp på KK, fikk komme på kontroll og de tok ul! Ett fantastisk hjerte banket å alt så fint ut ❤️
Fant ikke ut hvor blødningen kom fra heller. Er 15+3! Så deilig å vite at alt ser bra ut :-) Håper bare det holder seg slik :-)
Noen andre som har blødd rundt disse tider i svangerskapet?
Så fint at alt var bra :-) Man blir litt skremt, men er heldigvis sjelden farlig. Også så fint at du fikk komme på kontroll! Selv hadde jeg en liknende blødning etter kraftige kynnere i uke 29. Alt så fint ut, men jeg hadde en soppinfeksjon som utgjorde blødningen. Hilsen sniker februar 16 :-)

Uff, man blir så redde når man oppdager blod! Godt at alt var bra! :) Her har jeg blødd mye med jevne mellomrom fra uke 5 til uke 15. Rødt og ferskt i uke 5 og 7, brunt og gammelt i uke 9, 13 og 15.. Var på ul i uke 8 og da så de at det fortsatt lå blod i livmoren og jeg fikk beskjed om at jeg kom til å oppleve å blø brunt, gammelt blod.. Skummelt, men her ser alt fint ut enda og mest sannsynlig har det vært en tvilling som måtte gi slipp :)

Jeg begynte å blø igjen i går kveld, blør enda. Skjønner ikke hva som gjør det.
Jeg tenker jo at jeg aboterer, men siden jeg så hjerte slå i går, så er det vel ikke det? Eller noen som har solskinnshistorier? :-)

Jeg begynte å blø igjen i går kveld, blør enda. Skjønner ikke hva som gjør det.
Jeg tenker jo at jeg aboterer, men siden jeg så hjerte slå i går, så er det vel ikke det? Eller noen som har solskinnshistorier? :-)
Jeg har ei venninne som blødde gjennom hele svangerskapet , men alt var fint med babyen :) Kanskje du har skjøre slimhinner? Da kan man blø.

Jeg har ei venninne som blødde gjennom hele svangerskapet , men alt var fint med babyen :) Kanskje du har skjøre slimhinner? Da kan man blø.

Har egentlig ikke reagert noe særlig på at jeg har skjøre slimhinner. Men man har vel ekstra skjøre når man er gravid uansett!?
Jeg blir helt gal av å ikke vite. Blir helt fysisk dårlig, så kaster opp å er helt uggen..
Fant de ut hvorfor venninnen din blødde?

Har egentlig ikke reagert noe særlig på at jeg har skjøre slimhinner. Men man har vel ekstra skjøre når man er gravid uansett!?
Jeg blir helt gal av å ikke vite. Blir helt fysisk dårlig, så kaster opp å er helt uggen..
Fant de ut hvorfor venninnen din blødde?

Jeg blør neseblod hver dag. Det har jeg gjort i alle graviditetene mine, pga skjøre slimhinner.

Nei de fant ikke ut hvorfor hun blødde.

Mamma var innlagt med begge sine to yngste pga blødninger i svangerskapet. Svigerinna blødde også en del i første trimester, og fikk god oppfølging pga ivf, men også der gikk det helt fint.

Mamma var innlagt med begge sine to yngste pga blødninger i svangerskapet. Svigerinna blødde også en del i første trimester, og fikk god oppfølging pga ivf, men også der gikk det helt fint.

Jeg har også hatt Ivf. Men får ikke noe særlig mer oppfølging syns jeg.. Jeg er jo kommet til andre trimester nå. Mammaen din, var hun langt på vei når hun begynte å blø?

Jeg har også hatt Ivf. Men får ikke noe særlig mer oppfølging syns jeg.. Jeg er jo kommet til andre trimester nå. Mammaen din, var hun langt på vei når hun begynte å blø?

Kan jo si at hun ble fulgt tettere opp når hun blødde i første trimester enn andre ville ha opplevd da de var like langt i alle fall :)

Er usikker på når hun begynte p blø, men tror hun var enda litt lengre enn oss.

Back
Topp