Ånei! Jeg blør :(

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Igår hadde jeg en skikkelig krangel med eksen og idag blør jeg!! Testene har vært så sterke som de kan bli og digital har vist gravid 2-3.
Helt friskt lysrødt blod. Ikke voldsomt mye, ingen klomper, men er ikke tvil. Litt stikkinger. Er alt håp ute? Er så lei meg!!!
 
Ånei! Dette var leit :-( lest om flere som har hatt kraftige blødninger men likevel fått sett en sprell levende liten spire på ul etterhvert. Håper du er en av dem <3
 
Takk for det. Er jo bare 4+5. Ringte legevakta. Fikk beskjed om å ta noen paracet og avvente. Komme dersom smertene eller blødningen ble svært stor eller jeg fikk feber. De kan ikke se stort på UL så tidlig uansett, hjertet har ikke engsng begynt å slå. Blødningen tar ikke helt av og kjenner tappen er ganske lukket. Har blødd ut ett bind i hele dag og det er kun lyserødt blod og ingen klomper. Så klarer ikke lavere å klamre meg til håpet. Men forbreder meg på det verste. Tusen takk for gode ord, folkens <3
 
Takk for det. Er jo bare 4+5. Ringte legevakta. Fikk beskjed om å ta noen paracet og avvente. Komme dersom smertene eller blødningen ble svært stor eller jeg fikk feber. De kan ikke se stort på UL så tidlig uansett, hjertet har ikke engsng begynt å slå. Blødningen tar ikke helt av og kjenner tappen er ganske lukket. Har blødd ut ett bind i hele dag og det er kun lyserødt blod og ingen klomper. Så klarer ikke lavere å klamre meg til håpet. Men forbreder meg på det verste. Tusen takk for gode ord, folkens <3

Fortsetter å krysse alt en har for deg!:happy:
 
Forresten, noen som vet hvordan blødningen pleier å være dersom det er SA? Har aldri hatt det før. Men innbiller meg at det er ganske store blødninger. Har kjøpt meg en 8-pack med tester og skal se om de blir svakere. Er på vei til hytta med ungene og full rulle så blir nok ikke tid til avslapning. Kanskje like greit :)
 
Hvis man mister såpass tidlig, kan aborten være "bare" som en kraftig mens. SA lenger ut i svangerskapet kan fortone seg ganske annerledes. Jeg mistet 12+6 en gang, og det var naturlig nok enorme mengder med blod og smerter. Men vi har mange historier om damer som har blødd ganske kraftig og likevel har svangerskapet gått fint, så jeg krysser fingrene for at det er tilfelle for deg også ❤ Veldig lurt å sjekke med noen tester :)
 
Dette er en skikkelig thriller. Nå har blodningen stoppet. Testen jeg tok nå nettopp var kjempetydelig positiv. Fortsatt småsmerter. Kjente etter kjempeforsiktig og tappen har lukket seg og flyttet seg lengre opp. Imorgen blir nol avgjørende. Kan uansett ikke ha vært en full spontanabort siden jeg kun har blødd et bind, men slikevel er jo blødning og smerter dårlig tegn. Nesten uutholdelig dette her! Tusen takk for svar :)
 
Hvis man mister såpass tidlig, kan aborten være "bare" som en kraftig mens. SA lenger ut i svangerskapet kan fortone seg ganske annerledes. Jeg mistet 12+6 en gang, og det var naturlig nok enorme mengder med blod og smerter. Men vi har mange historier om damer som har blødd ganske kraftig og likevel har svangerskapet gått fint, så jeg krysser fingrene for at det er tilfelle for deg også ❤ Veldig lurt å sjekke med noen tester :)
Uff, kjedelig at du også har opplevd å miste såppass sent. Takk for både kryssede fingre og optimistiske ord :)
 
ImageUploadedByBV Forum1469489648.049680.jpg

Sånn ser g-testen ut. Fikk ikke sove så måtte opp for å ta en. Tror ikke alt håp er helt ute. Ikke noe gøy dette, er så lei meg :( Har ikke sagt noe til samboeren min, har ikke lyst til å ødelegge uka for han, han har noen kompiser på besøk fra militæret og jeg er på hytta med resten av familien. Vil ikke ødelegge hele stemninga der pga mine bekymringer (dog med god grunn), så holder meg til dere her inne foreløbig ;)
 
Det var nå i alle fall en helt nydelig test, så vi får håpe blødningen er uskyldig :D
 
Takk, håper det! Ingenting idag heller, nå er alt som før og stikkingene helt borte. Uten tvil for lite for at det er SA - var kanskje en ts tilsammen. Virker litt som en "truende abort" siden det var smerter og alt. Er så usikker på om jeg er gravid eller ikke... :s
 
Takk, håper det! Ingenting idag heller, nå er alt som før og stikkingene helt borte. Uten tvil for lite for at det er SA - var kanskje en ts tilsammen. Virker litt som en "truende abort" siden det var smerter og alt. Er så usikker på om jeg er gravid eller ikke... :s

Helt enig om at det der var en nydelig å klar test, ikke gi opp håpet enda :)
 
Uff minner meg om hvordan jeg hadde det i begynnelsen av mitt svangerskap.Fant ut at jeg var gravid da jeg var nesten 8 uker på vei.Så begynte jeg og oppdage litt blod i trusa når jeg var på do.Ble jo livredd og fikk time til ul og alt var bra.Den lille spira vår klamret seg fast og nå er jeg i uke 35.Så det går sikkert bra med deg og din lille spire,så ikke gi opp håpet ennå <3
 
Last edited:
Uff minner meg om hvordan jeg hadde det i begynnelsen av mitt svangerskap.Fant ut at jeg var gravid da jeg var nesten 8 uker på vei.Så begynte jeg og oppdage litt blod i trusa når jeg var på do.Ble jo livredd og fikk time til ul og alt var bra.Den lille spira vår klamret seg fast og nå er jeg i uke 35.Så det går sikkert bra med deg og din lille spire,så ikke gi opp håpet ennå <3
Tusen takk for svar! Så godt å høre at det fikk bra! Jeg har faktisk kjempetroa nå. Blødde jo kun litt friskt blod i går - nå er alt helt som før og mye mindre muringer. Tappen sitter fint som den skal og idag kjente jeg at jeg har ømme bryster noe jeg ikke har hatt før. Satser på at dette går bra :)
 
Back
Topp