Fast and the furious filmene.
Ellers liker jeg katastrofefilmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også liker katastrofefilmerFast and the furious filmene.
Sweet home Alabama er en av mine favoritt filmer, den kan jeg se om og om igjen og han skuespilleren er kjekkNoen av de jeg liker er:
- X-men filmene
- Jane Austen Bookclub
- You've got mail
- Foreldrefellen (min barndomsfavoritt som alltid får meg i godt humør)
- Sweet Home Alabama
- Avengers filmene (samt alle filmene rundt)
- Transformers
- Leap Year
- Shawshank Redemtion
- The Rock
Ikke så mye nytt her er jeg redd, nå for tiden ser vi det meste på Netflix og glemmer det etterpå![]()
The Heat er kjempe morsomTransformers
Step UP
Save the last dance
8 Mile
Forrest Gump
Hunger Games
Maze Runner
Resident Evil
De gales hus
The Heat
Maze Runner er gull om du ikke har settThe Heat er kjempe morsomNoen av de andre har jeg ikke sett, så da skal jeg se på de
Dansefilmer liker jeg alltid
Tusen takk for tipsene
![]()
Nei, den har jeg ikke sett endaMaze Runner er gull om du ikke har sett![]()
Masse braThe shawshank redemption
Les miserables
Der untergang
Music & lyrics
Løvenes konge
Forrest gump
Saving private ryan
The rock
Braveheart
De jeg kom på i farta![]()
Jeg så den med tysk tale og norsk tekst. Mulig det finnes en dubbet versjon og, men for min del var det helt Ok å lære litt tyskMasse braEr Der untergang på engelsk eller tysk?
Hvis filmen ikke er langtrekkelig, så går det bra for meg å se på et annet språkJeg så den med tysk tale og norsk tekst. Mulig det finnes en dubbet versjon og, men for min del var det helt Ok å lære litt tysk![]()
Den bør absolutt sees med tysk taleJeg så den med tysk tale og norsk tekst. Mulig det finnes en dubbet versjon og, men for min del var det helt Ok å lære litt tysk![]()
Den elsker jeg å se på ogPretty woman![]()
Natural Born Killers har jeg aldri sett, så da får jeg prøve denNatural Born Killers, Forrest Gump![]()
Den virker som en fin filmThe intouchables er min favoritt film!