August 2016

Første spray dose tatt idag. Blir lenger enn vanlig på spray. Starter ikke opp på sprøyter før 10 august. Er nå igang iallefall. :)
Det er liksom uansett digg å bare være i gang med en stimulering for uttak for da skjer det liksom noe, man har noe å "gjøre på" :) :)

Ny Jeg er nå på syklusdag 35, 15 dager med Synarela. Jeg har fortsat ikke fått blødning og testene er negative. Mistenker at jeg ikke rakk eggløsning før jeg begynte på Synarela.

Skal spraye i 2 uker til, til får kontroll den 3. august. Må man ha en blødning for å bli nedrregulert? Blir slimhinnen tørket ut av Synarela eller blir tynere bare av en blødning?

Er redd for et enda avbrutt forsøk.

EDIT: Spotter heldigvis nå, så mensen er på vei :)

Last edited:
I dag kom heldigvis mensen, akkurat i tide til å starte med sprøytene på fredag:-)

Jeg må bare spørre.... for jeg skjønner lite.... jeg hadde mensen i 2 dager (aldri hatt det før!!) Og så i 5 dager and still counting spotter jeg... bare såpass da at jeg ikke har behov for innlegg... men... har noen opplevd slik spotting i etterkant av mensen? Jeg har aldri det :/

Jeg må bare spørre.... for jeg skjønner lite.... jeg hadde mensen i 2 dager (aldri hatt det før!!) Og så i 5 dager and still counting spotter jeg... bare såpass da at jeg ikke har behov for innlegg... men... har noen opplevd slik spotting i etterkant av mensen? Jeg har aldri det :/
Jeg pleier å spotte litt etter mens, men da bare i 2-3 dager da :p har ofte kun 1-2 dager med skikkelig mens... Men 5 dager høres nå litt voldsomt ut da :/ Håper det gir seg snart, kjedelig å spotte hele tiden å

På noen hormoner jeg har fått har jeg spottet en stund etter mensen.
Det var de hormonene som sendte meg i overgangsalder (På Zoladex'en spottet jeg i 2-3 uker etterpå).
Etter forrige forsøk blødde jeg 12 dager (vanlig er 4-6). De mente Zoladex'en fortsatt hang i. Fikk noen piller mot det da ;)

Jeg spotter alltid 12-24 timer før mens og 2 dager etter. Bruker truseinnlegg da.
Min naturlige mens barer i 5 dager og på Synarela var det bare 2,5 dager, så vanlig spotting. Drømmemens

Hei. Her blir det (fryseforsøk) innsett av blastocyst i august. Håper vi hvertfall. Hadde første ferskforsøk i mars, med positivt resultat, som desverre endte i exu:( det positive var at alt var som det skulle med fosteret, hjertet slo og det hadde vokst normalt. Så noen av eggene er da hvertfall dugelige:) er veldig spent og lurer svært på hvordan det vil gå, om egget vil overleve opptiningen. Etter tre år som prøvere er vi klare for litt positivitet:)

Det er litt skummelt å skrive dette, men foreløpig har vi en ventespire på gang :eek: Vi får nå se om testene fortsetter å øke da, men jeg er 8 dpo nå og har tidenes sterkeste streker. Helt enormt! Så vi får se om vi må til med nytt forsøk eller om vi slipper unna.. :rolleyes:

eb3059ef3d19575bf8f193c38782050f

22029dc5d8346a450abfbf0ecfde8234

Det er litt skummelt å skrive dette, men foreløpig har vi en ventespire på gang :eek: Vi får nå se om testene fortsetter å øke da, men jeg er 8 dpo nå og har tidenes sterkeste streker. Helt enormt! Så vi får se om vi må til med nytt forsøk eller om vi slipper unna.. :rolleyes:

Det er så FANTASTISK! Og pos digital 8 dpo...!!!

Gratulerer så mye til deg. Dette er virkelig helt utrolig fantastisk. Måtte spiren klore seg fast :)

Å, herregud for en ufattelig herlig overraskelse da!! :D Gratulerer så mye!!

Ååå gu kor spennende!! Tvi tvi tviiiii ❤❤

Skummelt men fantastisk deilig!! :D
Og så fantastisk å se den digitale. Nå er det ingen tvil!! :D Du skal bli mamma :) <3

Gratulerer så mye til deg. Dette er virkelig helt utrolig fantastisk. Måtte spiren klore seg fast :)
Å, herregud for en ufattelig herlig overraskelse da!! :D Gratulerer så mye!!
Ååå gu kor spennende!! Tvi tvi tviiiii ❤❤
Skummelt men fantastisk deilig!! :D
Og så fantastisk å se den digitale. Nå er det ingen tvil!! :D Du skal bli mamma :) <3
Tusen takk :D ❤ Vi får nå se. Jeg merker jeg er litt mer avventende i dag, men det er innmari moro med sånne sterke tester i alle fall. Vi får håpe det fortsetter :)

Gratulerer med ventespire, Enkefalos! Så moro:-)

Back
Topp