Kjerringråd

Gullis!

Elsker forumet
Noen som har satt i gang med noe? Man kjenner man blir såååå lei tidlig når man har født på denne tiden før.

"Alle" snakker om hvor sakte den siste tiden går og hvor leeei man er da, men her går d fortsatt helt fint. Ikke utålmodig eller noe, 39+2. Så her har vi ikke testet ut noen ting, han kommer når han er klar:)

"Alle" snakker om hvor sakte den siste tiden går og hvor leeei man er da, men her går d fortsatt helt fint. Ikke utålmodig eller noe, 39+2. Så her har vi ikke testet ut noen ting, han kommer når han er klar:)

Send litt over til meg :):):) er så utålmodig og lei

Jeg er mest lei fordi jeg ikke får vært nok tilstede med de to andre barna, derfor vil jeg ha lille ut og i armene istedet☺️

Jeg vet ikke helt hva jeg mener. Vi har hele tiden fått beskjed om at vi må belage oss på å bli satt i gang. Men vi venter enda, og er i uke 38. Imorgen har vi bursdag i familien. Så må knipe igjen da uansett. Så har vi en til i familien som har dag 2 august. Så ønsker at vår får sin egen dag. Jeg har troen på at sex hjelper på fødsel, det har vert effektiv hos oss begge de andre gangene vertfall. Så det skal vi prøve. Men er ikke sånn kjempe lei enda, bare litt lei av at sykehuset hele tiden forbereder oss på å sette igang, uten at de faktisk gjør det. Har uansett bare to uker igjen max. Siden jeg ikke får gå over termin.

Her har vi gjenopptatt sexen :) Skikkelig uromantisk og knotete, men bra hvis det hjelper på modningen :)

Her har vi ikke prøvd kjærringråd ennå, men har sex med jevne mellomrom :)
Men eg e ganske lei kjenner eg, ikke av selve graviditeten og magen, men for at bekkenet mitt er så vondt om dagene at eg ikke klarer å holde følge med datteren vår som e 2år og 8mnd! Og neste uke begynner samboer på jobb igjen og datteren vår har 1 uke ferie igjen, så tror det blir en hard uke neste uke! E ikke så mange som kan avlaste nå som me e midt i ferietider :/

Bringebær kapsler, og fotsoneterapi benyttes her så langt...
Sex tviler jeg sterkt på at blir noe av før lenge etter lille i magen er ute.
Husker knapt hvordan sex er :o
Blitt utrolig lite av det i dette svangerskapet. Kan nok telles på EN hånd hvor mange ganger dessverre!

Her har det ikke vært sex siden jeg ble gravid...sånn er det når en ble singel;) Men, tar bringebærkapsler. Ikke peiling om det har noe effekt, men håper egentlig at de har effekt etter fødsel for å trekke livmoren sammen kjappere:)

Jeg er mest lei fordi jeg ikke får vært nok tilstede med de to andre barna, derfor vil jeg ha lille ut og i armene istedet☺️
Samme her... :) Mine 2 er ganske utålmodige og selv kjenner jeg det på samvittigheten :/

Frister lite med sex etter noe som skjedde forrige uke... Jeg hadde så lyst på en orgasme før fødsel, og det fikk jeg forrige uke. Natta etterpå endte i sterke magesmerter og måtte ringe føden. Ingen flere orgasmer på en stund... ;) Men var faktisk godt da det skjedde og føltes ikke som noe klumserier som jeg føler alle synes. Bare redd for å få vondt igjen. Fortsatt bare uke 35+0 nå :)

Du vet du er utålmodig når du prøver med sex flere ganger i løpet av en dag, runde nr 2 er over og fulgte oppskriften til Rikshospitalet :p i håp om at noe skjer, hvis ikke, så har jeg ihvertfall en lykkelig mann ☺️ haha

Du vet du er utålmodig når du prøver med sex flere ganger i løpet av en dag, runde nr 2 er over og fulgte oppskriften til Rikshospitalet :p i håp om at noe skjer, hvis ikke, så har jeg ihvertfall en lykkelig mann ☺️ haha
Hva er oppskriften til Rikshospitalet ? :)

Frister lite med sex etter noe som skjedde forrige uke... Jeg hadde så lyst på en orgasme før fødsel, og det fikk jeg forrige uke. Natta etterpå endte i sterke magesmerter og måtte ringe føden. Ingen flere orgasmer på en stund... ;) Men var faktisk godt da det skjedde og føltes ikke som noe klumserier som jeg føler alle synes. Bare redd for å få vondt igjen. Fortsatt bare uke 35+0 nå :)
Orgasmer utløser ofte kynnere, som kan bli ganske sterke nå mot slutten. ;)

Babyen kommer aldri før den er klar (bortsett fra ved prematur fødsel såklart) av noen som helst kjerringråd.
Hverken akupunktur, fødepizza, gå tur, fotmassasje eller stripping. :P
Dersom disse tingene hadde funket, kunne man ikke gjort det i løpet av svangerskapet. ;)
Babyen kommer når den er klar. :)

Babyen kommer aldri før den er klar (bortsett fra ved prematur fødsel såklart) av noen som helst kjerringråd.
Hverken akupunktur, fødepizza, gå tur, fotmassasje eller stripping. :P
Dersom disse tingene hadde funket, kunne man ikke gjort det i løpet av svangerskapet. ;)
Babyen kommer når den er klar. :)

Er klar over det, men fortsatt morsomt å prøve :) og det får tiden til å gå fortere :)

Back
Topp