Hvilken bok leser dere nå?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Idag har jeg lest min første bok på, ja, år! Har alltid elsket bøker, men har ikke prioritert det etter jeg fikk barn. Leste denne
ImageUploadedByBV Forum1469033945.220594.jpg
Veldig lettlest, spennende og en smule kort. Leste den ut på en dag. :P Ble skeptisk til å se filmen da en ettåring dør i den. Helt forferdelig. Har selv en ettåring. Huff... Men jeg elsker Kristoffer Hivju :P

Nå skal jeg fortsette med denne hvor jeg slapp. :P Tror jeg husker handlingen som er skjedd hittil. Orker ikke begynne på nytt! En tjukk bok. :P
ImageUploadedByBV Forum1469034119.638123.jpg

Beklager avhandlingen. :P

Hva leser dere? :D

Idag har jeg lest min første bok på, ja, år! Har alltid elsket bøker, men har ikke prioritert det etter jeg fikk barn. Leste denne
Vis vedlegget 187941
Veldig lettlest, spennende og en smule kort. Leste den ut på en dag. :P Ble skeptisk til å se filmen da en ettåring dør i den. Helt forferdelig. Har selv en ettåring. Huff... Men jeg elsker Kristoffer Hivju :P

Nå skal jeg fortsette med denne hvor jeg slapp. :P Tror jeg husker handlingen som er skjedd hittil. Orker ikke begynne på nytt! En tjukk bok. :P
Vis vedlegget 187943

Beklager avhandlingen. :P

Hva leser dere? :D

Har i dag kjøpt boken et helt halvt år. Har ikke sett filmen til den. Men har jo hørt at det skal være bra historie.

Samme med boklesing her. Leste MYE før, men ikke blitt prioritert siste årene. Så er sikkert mellom 3-5 år siden sist :-)

Akkurat idag hører jeg lydbok. Leser stort sett alltid selv, men når vi skal kjøre på ferie er det godt med lydbok ;)
Boken heter Wicked av Jennifer L. Armentrout :)

A feast for crows, heter den vel. Game of thrones nr 4.

Haha vel... Jeg leser calendar girl hahahahah

Leste akkurat ut Nattergalen. Fin og trist roman om to franske søstre og deres roller under andre verdenskrig. Anbefales!

Leste akkurat ut Nattergalen. Fin og trist roman om to franske søstre og deres roller under andre verdenskrig. Anbefales!
Har du engelsk tittel eller forfatter? Jeg liker sånne bøker og trenger noe nytt til kindelen, men tviler på at jeg finner den på norsk på Amazon! :)

Monstermenneske har jeg begitt meg ut på nå :)

Back
Topp